ارائه سرویس های جدید ارزش افزوده همراه اول

حمیدرضا آقاجانی در گفت وگو با خبرنگار سازمان خبری موبنا با اشاره به ارائه طرح سیمکارت خانواده همراه اول که مجموعه ای از دو عدد سیمکارت دارای شماره های متوالی است ، اظهار داشت: قیمت این دو سیمکارت ۳۰ هزار تومان است و هر سیمکارت پنج هزار تومان شارژ اولیه دارد. این سیمکارت ها یک …

حمیدرضا آقاجانی در گفت وگو با خبرنگار سازمان خبری موبنا با اشاره به ارائه طرح سیمکارت خانواده همراه اول که مجموعه ای از دو عدد سیمکارت دارای شماره های متوالی است ، اظهار داشت: قیمت این دو سیمکارت ۳۰ هزار تومان است و هر سیمکارت پنج هزار تومان شارژ اولیه دارد. این سیمکارت ها یک سرویس f&f دارد که در آن تا پنج نفر مجموع این سیمکارت ها می توانند با تخفیف ده درصدی صحبت کنند.
وی با بیان اینکه طرح سیمکارت خانواده همراه اول تا پایان اسفند ادامه دارد و فعلا برنامه ای برای تداوم آن درنظر گرفته نشده است ، گفت: بسته های ارزش افزوده دیگری نیز به زودی اعلام می شود که ترکیبی از تغییر قیمت و خدمات جدید است و مشترکان برای استفاده از آن قدرت انتخاب خواهند داشت.
به گزارش موبنا طرح سیمکارت خانواده همراه اول حدود یک هفته است که ارائه شده و طبق گفته منابع بازاری مورد استقبال خوبی از سوی متقاضیان قرار گرفته است.
همراه اول تاکنون ۳۵ میلیون سیمکارت واگذار کرده و طبق برنامه سال ۸۸ خود قصد دارد شمار مشترکانش را تا پایان امسال به ۳۸ میلیون مشترک برساند.
۱۲۸/

نوشته های مشابه

دکمه بازگشت به بالا