اپراتور سوم سه تیکه شد

به گزارش خبرنگار سازمان خبری موبنا، طبق این گزارش پروژه اپراتور سوم تلفن همراه با ۵۱ درصد سهم به شرکت تامین تله کام وابسته به شرکت سرمایه گذاری تامین اجتماعی و ۲۰ درصد سازمان گسترش و نوسازی صنایع ایران اختصاص یافت و ۲۹ درصد باقی مانده نیز ستاد اجرایی فرمان حضرت امام مایل به دریافت …

به گزارش خبرنگار سازمان خبری موبنا، طبق این گزارش پروژه اپراتور سوم تلفن همراه با ۵۱ درصد سهم به شرکت تامین تله کام وابسته به شرکت سرمایه گذاری تامین اجتماعی و ۲۰ درصد سازمان گسترش و نوسازی صنایع ایران اختصاص یافت و ۲۹ درصد باقی مانده نیز ستاد اجرایی فرمان حضرت امام مایل به دریافت آن است. در همین حال شرکت گسترش الکترونیک مبین ایران که توانسته در معامله فروش بلوک ۵۰ درصد به علاوه یک سهم شرکت مخابرات ایران ، بلوک مدیریتی مخابرات را خریداری کند برای دریافت همه یا بخشی از ۲۹ درصد سهام باقیمانده این اپراتور در حال لابی است.
فرازو نشیب های موبایل ۸۸ و معرفی پرفروشترین و بدترین گوشی های امسال از دیگر مباحثی است که این شماره از ماهنامه تلفن همراه به آن پرداخته است.
“افزایش شکایت از گوشی های لمسی”،”سامسونگ ابر قدرتی دیگر روانه بازار کرد” و جدول راهنمای خرید گوشی تلفن همراه از دیگر مطالب مندرج در این شماره مجله است.
۱۱۷/

نوشته های مشابه

دکمه بازگشت به بالا