پرسروصداترین هوشمندهای MWC 2010

به گزارش اخبار خارجی موبنا به نقل از اینتوموبایل، در کنگره جهانی موبایل بارسلون که از پانزدهم تا هجدهم فوریه برگزار شد، یک هزار و ۳۰۰ شرکت از ۱۸۰ کشور جهان شرکت و محصولات جدید خود را رونمایی کردند. کارشناسان نیزاقدام به انتخاب بهترین و پرسروصداترین گوشی های هوشمند کردند که عبارت بودند از:HTC Desire …

به گزارش اخبار خارجی موبنا به نقل از اینتوموبایل، در کنگره جهانی موبایل بارسلون که از پانزدهم تا هجدهم فوریه برگزار شد، یک هزار و ۳۰۰ شرکت از ۱۸۰ کشور جهان شرکت و محصولات جدید خود را رونمایی کردند. کارشناسان نیزاقدام به انتخاب بهترین و پرسروصداترین گوشی های هوشمند کردند که عبارت بودند از:
HTC Desire
گوشی Desire از نسخه ۲.۱ اندرویید و آخرین فناوری های این سیستم عامل پشتیبانی می کند. صفحه نمایش این گوشی ۳.۷ اینچی است و از دوربین پنج مگاپیکسلی بهره می برد.

HTC Legend
مهمترین ویژگی این گوشی امکان دسترسی ساده به وب سایت های شبکه اجتماعی است. جلد این گوشی از آلومینیوم ساخته شده و صفحه نمایش شیشه ای جلوه خاصی به آن بخشیده و از طراحی استادانه ای برخوردار است.

X10 mini pro
یکی از محصولاتی که سرو صدای زیادی به پاکرد X10 mini pro تولید شرکت سونی اریکسون بود. این گوشی دارای صفحه نمایش ۲.۵ اینچی لمسی است و امکان دانلود نرم افزارهای مختلف را برای کاربران فراهم می کند.
۱۳۵/۱۵

نوشته های مشابه

دکمه بازگشت به بالا