مشکل ارتباط‌دهی جاده اردکان ـ چوپانان به حداقل می‌رسد

به گزارش خبرگزاری فارس از یزد به نقل از روابط عمومی شرکت مخابرات استان یزد، محمد خواجه‌پور به همراه مدیرعامل شرکت مخابرات استان یزد از سامانه‌های BTS جاده‌ای یزد ـ چوپانان بازدید کرد.وی به منظور بررسی چگونگی ارتباط‌ دهی سامانه‌های BTS جاده‌ای، از سامانه‌های BTS جاده‌ای یزد به اردکان و سامانه‌های BTS جاده‌ای اردکان ـ …

به گزارش خبرگزاری فارس از یزد به نقل از روابط عمومی شرکت مخابرات استان یزد، محمد خواجه‌پور به همراه مدیرعامل شرکت مخابرات استان یزد از سامانه‌های BTS جاده‌ای یزد ـ چوپانان بازدید کرد.
وی به منظور بررسی چگونگی ارتباط‌ دهی سامانه‌های BTS جاده‌ای، از سامانه‌های BTS جاده‌ای یزد به اردکان و سامانه‌های BTS جاده‌ای اردکان ـ چوپانان، سامانه GSM روستایی انجیرآوند، سامانه BTS انرژی اتمی اردکان بازدید و در جریان ارتباط دهی این سامانه‌ها قرار گرفت.
معاون حقوقی و پارلمانی وزیر ارتباطات و فناوری اطلاعات همچنین با حضور در مرکز تلفن آیت‌الله خاتمی، با حجت‌الاسلام دیداری امام جمعه شهرستان اردکان و جمعی از کارکنان مخابرات این شهرستان دیدار و گفتگو کرد.
خواجه‌پور در این دیدار از بالا بردن ظرفیت سامانه BTS تلفن همراه روستای توت و تبدیل آن به سیستم نوکیا خبر داد و افزود: در آینده‌ای نزدیک سامانه BTS کلوت نمک که در فاصله ۶۵ کیلومتری جاده‌ اردکان ـ چوپانان واقع شده راه‌اندازی می‌شود که با راه‌اندازی این سامانه مشکل ارتباط دهی جاده اردکان ـ چوپانان به حداقل می‌رسد.
وی در جریان این سفر، عملکرد شرکت مخابرات استان یزد را در سطح کشور خوب ارزیابی و از مدیرعامل و تمام کارکنان این شرکت تقدیر و تشکر کرد.

نوشته های مشابه

دکمه بازگشت به بالا