معرفی گوشی های پرفروش سونی اریکسون در بازار تلفن همراه

به گزارش خبرنگار سازمان خبری موبنا، قیمت و امکانات مناسب این مدل‌ها باعث شده است بیشتر مشتریان تمایل به خرید گوشی‌های فوق داشته باشند.گوشی های C510، C902 و W580 سونی اریکسون به ترتیب به بهای ۱۷۳ ، ۲۰۰ و ۱۲۹ هزار تومان در اختیار مشتریان قرار می گیرد.دوربین عکاسی و فیلمبرداری ۱۵/۳ مگاپیکسلی، حافظه داخلی …

به گزارش خبرنگار سازمان خبری موبنا، قیمت و امکانات مناسب این مدل‌ها باعث شده است بیشتر مشتریان تمایل به خرید گوشی‌های فوق داشته باشند.
گوشی های C510، C902 و W580 سونی اریکسون به ترتیب به بهای ۱۷۳ ، ۲۰۰ و ۱۲۹ هزار تومان در اختیار مشتریان قرار می گیرد.
دوربین عکاسی و فیلمبرداری ۱۵/۳ مگاپیکسلی، حافظه داخلی ۱۰۰مگابایتی قابل ارتقا با مموری کارت از مشخصات فنی گوشی C510، و  صفحه نمایش لمسی TFT ، حافظه  ۱۶۰ مگابایتی قابل ارتقا تا هشت گیگابایت و دوربین عکاسی و فیلمبرداری  پنج مگاپیکسلی، از ویژگی های اصلی گوشی C902به شمار می آید.
دوربین عکاسی و فیلمبرداری دو مگاپیکسلی قابل ارتقا تا چهار گیگابایت و صفحه نمایش TFT با قابلیت نمایش ۲۵۶ هزار رنگ از مشخصات فنی گوشی W580 سونی اریکسون است.
گوشی S500 این برند که با گارنتی رسمی به بهای ۱۱۹ هزار تومان به فروش می رسد، در لیست گوشی های خوش فروش قرار گرفته است.
F305  دیگر مدل های این برند است که با قیمت ۱۱۸ هزار تومان در بازار تلفن همراه عرضه می شود.
دو مدل K770 و T715 سونی اریکسون که به بهای ۱۴۰ و ۱۹۲ هزار تومان در بازار تلفن همراه به فروش می رسد، توانسته مورد تقاضای بیشتر مشتریان قرار گیرد.
۱۲۹/ 

نوشته های مشابه

دکمه بازگشت به بالا