سهام مخابرات به شرکت های خارجی فروخته نمی شود

سید مصطفی سید هاشمی در گفت وگو با خبرنگار سازمان خبری موبنا اظهار داشت: برخی شرکت های خارجی برای خرید سهام شرکت مخابرات اظهارتمایل کرده اند. ولی به صورت رسمی و مکتوب هیچ درخواستی مبنی بر خرید سهام شرکت مخابرات به کنسرسیوم ارائه نشده است.وی در پاسخ به این پرسش که سهامداران جدید برای فروش …

سید مصطفی سید هاشمی در گفت وگو با خبرنگار سازمان خبری موبنا اظهار داشت: برخی شرکت های خارجی برای خرید سهام شرکت مخابرات اظهارتمایل کرده اند. ولی به صورت رسمی و مکتوب هیچ درخواستی مبنی بر خرید سهام شرکت مخابرات به کنسرسیوم ارائه نشده است.
وی در پاسخ به این پرسش که سهامداران جدید برای فروش سهام مخابرات به شرکت های خارجی اقدام به بازاربایی نمی کند، گفت: در شرایط فعلی نیازی به فروش سهام شرکت مخابرات نیست و هم اکنون درصدد احیا و حفظ سهام مخابرات هستیم.
وی افزود: تا کنون سهامداران مخابرات برای پرداخت  اقساط خرید سهام مخابرات با مشکل مالی مواجه نشده و در موعد مقرر اقساط خود را پرداخت  کرده اند.
پنجم مهر ماه، ۵۰ درصد به علاوه یک سهم شرکت مخابرات ایران از طریق بورس به کنسرسیوم توسعه اعتماد مبین واگذار شد. با این عرضه بزرگترین واگذاری تاریخ بورس ایران صورت گرفت وشرایط برنامه ریزی و سیاست در مخابرات تغییر خواهد کرد.
۱۱۷/۱۵

نوشته های مشابه

دکمه بازگشت به بالا