نگاهی به وضعیت گوشی های ال جی در بازار تلفن همراه

به گزارش خبرنگار سازمان خبری موبنا، با کاهش خریدوفروش انواع گوشی های تلفن همراه،  قیمت این نوع گوشی های تلفن همراه ثابت ماند. گوشی های  KE970 ، KM900 و KF510که از بدو ورود به بازار مورد استقبال مشتریان قرار گرفته است، بدون تغییر قیمت نسبت به گذشته به ترتیب ۱۲۳ ، ۴۵۹  و ۱۵۳ هزار تومان فروخته …

به گزارش خبرنگار سازمان خبری موبنا، با کاهش خریدوفروش انواع گوشی های تلفن همراه،  قیمت این نوع گوشی های تلفن همراه ثابت ماند.
 گوشی های  KE970 ، KM900 و KF510که از بدو ورود به بازار مورد استقبال مشتریان قرار گرفته است، بدون تغییر قیمت نسبت به گذشته به ترتیب ۱۲۳ ، ۴۵۹  و ۱۵۳ هزار تومان فروخته می شود.
مدل های فوق که از امکانات مناسبی برخوردار است نسبت به سایر مدل های این برند مورد استقبال اکثر مشتریان قرار گرفته و در لیست پرفروش ترین های این برند جای گرفته است.
گوشی GB110 و GB190 ال جی که در لیست گوشی های ارزان قیمت این برند قرار دارد و به تازگی وارد بازار تلفن همراه شده به دلیل قیمت مناسب  تا کنون از فروش خوبی برخوردار شده است.
این دو مدل گوشی  بدون تغییر قیمت نسبت به گذشته هم اکنون با قیمت ۵۴ و ۶۱  هزار تومان در بازار تلفن همراه عرضه می شود.
سایر مدل های این برند که شامل KS660 ، KF755 ، KE990 ، GD900 و GC900 می شود نیز بدون نوسان قیمت به ترتیب به بهای ۲۹۱ ، ۲۱۴ ، ۲۰۲ ، ۵۳۹ و ۴۰۷ هزار تومان در اختیار مشتریان قرار گرفت.
با شرایط فعلی بازار گوشی های ال جی پیش بینی می شود بهای مدل های این برند طی روزهای آتی تا سقف ۱۰ هزار تومان کاهش یابد.
۱۲۹/

نوشته های مشابه

دکمه بازگشت به بالا