سفر وزیر ارتباطات به بارسلون

به گزارش خبرنگار سازمان خبری موبنا دکتر محمد کرم پور معاون وزیر و رییس سازمان تنظیم مقررات نیز در این سفر ، وزیر ارتباطات را همراهی می کند.علاوه بر حضور هیات وزارت ارتباطات و فناوری اطلاعات در بزرگ ترین رخداد صنعت تلفن همراه جهان، تیمی از شرکت مخابرات ایران به سرپرستی وحید صدوقی عضو هیات مدیره …

به گزارش خبرنگار سازمان خبری موبنا دکتر محمد کرم پور معاون وزیر و رییس سازمان تنظیم مقررات نیز در این سفر ، وزیر ارتباطات را همراهی می کند.
علاوه بر حضور هیات وزارت ارتباطات و فناوری اطلاعات در بزرگ ترین رخداد صنعت تلفن همراه جهان، تیمی از شرکت مخابرات ایران به سرپرستی وحید صدوقی عضو هیات مدیره و مدیرعامل شرکت ارتباطات سیار نیز حضور دارد. هدف از اعزام این گروه به کنگره جهانی بارسلون، بازدید و شرکت در نشست ها و کنفرانس ها اعلام شده است.
 کنگره جهانی موبایل (Mobile World congress 2010) روز گذشته -۲۶ بهمن ماه، ۱۵ فوریه ۲۰۱۰- در بارسلون اسپانیا آغاز شد. بزرگ ترین رخداد صنعت تلفن همراه در حالی آغاز شد که بحران اقتصادی تقریبا رخت بر بسته و بزرگ ترین تولید کنندگان موبایل جهان قصد دارند با معرفی جدیدترین دستگاه های خود انقلابی در روش ارتباطی مردم به وجود بیاورند. در این کنگره، تولیدکنندگانی چون سامسونگ و سونی اریکسون حاضر شده و از جدیدترین گوشی های هوشمند برای افزیش میزان سهمشان در بازار روبه رشد تلفن همراه رونمایی می کنند. مایکروسافت نیز قصد دارد از سیستم عامل ویندوز جدید خود برای گوشی های هوشمند رونمایی کند.
 انتظار می رود مانند سال گذشته حدود ۵۵ هزار نفر در این رخداد جهانی شرکت کنند. این کنگره تا هجدهم فوریه، ۲۹ بهمن، ادامه دارد.
۱۲۸/۱۵

نوشته های مشابه

دکمه بازگشت به بالا