بازار لپ تاپ در انتظار رونق

به گزارش خبرنگار سازمان خبری موبنا به نقل از فعالان بازار،  استمرار رکود در بازار لپ تاپ تهران باعث شده فروشندگان برای فروش بهتر محصولات خود مجبور به تعدیل قیمت شوند. اما این امر به بهبود شرایط  بازار کمک چندانی نکرده است.یکی از فروشندگان می گوید: همیشه در ماه های پایانی سال تقاضا برای این کالای …

به گزارش خبرنگار سازمان خبری موبنا به نقل از فعالان بازار،  استمرار رکود در بازار لپ تاپ تهران باعث شده فروشندگان برای فروش بهتر محصولات خود مجبور به تعدیل قیمت شوند. اما این امر به بهبود شرایط  بازار کمک چندانی نکرده است.
یکی از فروشندگان می گوید: همیشه در ماه های پایانی سال تقاضا برای این کالای دیجیتالی افزایش می یافت. اما تا کنون فروش انواع لپ تاپ ها در بازار افزایش نیافته است.
” متین جلیل وند” افزود: کاهش تقاضا برای لپ تاپ های موجود در بازار که در این روزها شدت بیشتری از گذشته گرفته، باعث شده فروشندگان برای فروش بهتر مجبور به تعدیل قیمت دو تا پنج درصدی و اعطای هدایا شوند. فعالان این حوزه، به جشنواره فروش بهاره امید دارند تا تقاضا برای انواع لپ تاپ افزایش یابد. اکنون بهترین زمان خرید است. چون قیمت تمامی لپ تاپ ها به حداقل رسیده است.
۱۲۹/

نوشته های مشابه

دکمه بازگشت به بالا