جدیدترین گوشی سونی اریکسون با گارانتی رسمی

به گزارش خبرنگار سازمان خبری موبنا، این گوشی که در لیست جدیدترین های سونی اریکسون قرار دارد، با امکانات بالا تولید و روانه بازار شده است.برخی از فروشندگان گوشی های سونی اریکسون معتقدند به دلیل قیمت بالا، احتمال نبود استقبال چشمگیراز این مدل دربازار وجود دارد.طبق روال بازار هر مدل جدیدی از گوشی تلفن همراه …

به گزارش خبرنگار سازمان خبری موبنا، این گوشی که در لیست جدیدترین های سونی اریکسون قرار دارد، با امکانات بالا تولید و روانه بازار شده است.
برخی از فروشندگان گوشی های سونی اریکسون معتقدند به دلیل قیمت بالا، احتمال نبود استقبال چشمگیراز این مدل دربازار وجود دارد.
طبق روال بازار هر مدل جدیدی از گوشی تلفن همراه که برای اولین بار با قیمت کاذب  وارد بازار تلفن همراه می شود، با گذشت م کوتاهی قیمت آن به طور چشمگیری تعدیل می یابد.
مشخصات فنی گوشی XPERIA X2 به شرح زیر است:
این گوشی ۱۵۵ گرمی در ابعاد ۱۱۰ در ۱۶ در ۵۴ میلیمتر ساخته شده، صفحه کلید آن کشویی qwerty است و این امکان را فراهم می آورد تا بتوان به راحتی با سیستم عامل و واسط کاربری ویندوز موبایل نسخه  ۵/۶ کار کرد.
گوشی xperia x2 سونی اریکسون توانایی پشتیبانی چهار باند ۸۵۰ ، ۹۰۰ ، ۱۸۰۰ ، ۱۹۰۰ gsm و سه باند ۹۰۰ ، ۱۹۰۰ ، ۲۱۰۰ hsdpa را دارد.
سونی اریکسون xperia x2 دارای یک نمایشگر lcd بزرگ ۲/۳ اینچی لمسی با قابلیت نمایش ۶۵ هزار رنگ است.
با واسط کاربری پیشرفته و پنل جدید سه بعدی (۳d) کاربر می تواند از صفحه ی کار انعطاف پذیر که ویژگی های بیزینس، سرگرمی و ارتباطات را در خود جای داده است، استفاده کند.
این مدل سونی اریکسون دارای دوربین عکاسی و فیلمبرداری هشت مگاپیکسلی با فلاش و فوکوس اتوماتیک است که می تواند تصاویری در حد کیفیت تصاویر دوربین های دیجیتال متداول ایجاد کند.
این گوشی مانند دیگر گوشی های تلفن همراه امروزی قادر به ارسال و دریافت sms، mms و email است.
از دیگر امکانات ارتباطی این گوشی، بلوتوث نسخه ی ۱/۲ – جدیدترین نسخه بلوتوث نصب شده روی گوشی های تلفن همراه – است و امکان انتقال فایل ها را با سرعت زیاد و زمان کمتر بوجود می آورد.
این گوشی قابلیت پشتیبانی از اینترنت بی سیم wi-fi  دارد و می توان با آن به اینترنت پر سرعت دسترسی پیدا کرد. همچنین می توان بوسیله ی شبکه ی gprs 32 – 48 kbps اتصال به اینترنت داشت. مرورگر اینترنت wap 2.0 آن نیز توانایی پشتیبانی از html ie و انواع فیدهای rss را دارد.
این گوشی قادر است  اسناد microsoft office را به نمایش دهد و در صورت لزوم می توانید آنها را ویرایش کنید.
پخش کننده صوتی تصویری آن قادر به پشتیبانی از فرمت های mp3twav،eaac +، wma، mp4، xvid،wmv9 ،h .263،h .264 است.
حافظه داخلی این گوشی ۱۱۰ مگابایت است که با مموری کارت تا ۱۶ گیگابایت ارتقا می یابد.
از دیگر ویژگی های xperia می توان به سیستم موقعیت یاب ماهواره ای (a-gps support)، سنسور ماسوره ای (proximity sensor) برای خاموش کردن اتوماتیک گوشی، سنسور شتاب سنج برای چرخش خودکار صفحه ی نمایش به حال عمودی و افقی، صفحه ی کلید استاندارد qwerty، قابلیت تشخیص دست خط (handwriting recognition) دوربین با لنز کارل زایس و لرزش گیر دست و فوکوس لمسی، درج موقعیت زمانی و مکانی بر روی عکس، برنامه ی کاربردی you tube ، خروجی تلوزیون، مرورگر اسناد microsoft office و pdf اشاره کرد.
باتری لیتیوم یون استاندارد آن که ظرفیت ۱۵۰۰ میلی آمپری را دارد می تواند به مدت زمان ۱۰ ساعت در زمان مکالمه و ۵۰۰ ساعت در زمان انتظار شارژ بدهد.
۱۲۹/

نوشته های مشابه

دکمه بازگشت به بالا