جزییات سیمکارت خانواده همراه اول تشریح شد

علیرضا اصغرنژاد در گفت وگو با خبرنگار سازمان خبری موبنا با اشاره به اینکه در این محصول جدید همراه اول دو سیمکارت داخل یک بسته قرار دارد ، اظهار داشت: هر سیمکارت دارای یک شماره مجزا بوده که تنها رقم آخر آنها با یکدیگر فرق می کند و برای هر یک به صورت جداگانه کد …

علیرضا اصغرنژاد در گفت وگو با خبرنگار سازمان خبری موبنا با اشاره به اینکه در این محصول جدید همراه اول دو سیمکارت داخل یک بسته قرار دارد ، اظهار داشت: هر سیمکارت دارای یک شماره مجزا بوده که تنها رقم آخر آنها با یکدیگر فرق می کند و برای هر یک به صورت جداگانه کد فعال سازی تعبیه شده است.مشترکان با فعال کردن کدها می توانند از سیمکارت ها استفاده کنند.
اصغرنژاد با بیان اینکه تاریخ شروع اعتبار این سیمکارت ها از پایان خرداد ماه سال ۸۹ است ،افزود: مشترکان می توانند سیمکارت ها را جدا از یکدیگر فعال کرده و مورد استفاده قرار دهند. برای هریک از سیمکارت ها پنج هزار تومان شارژ اولیه درنظر گرفته شده که دارای ۱۰ ماه اعتبار است و پس ازاین زمان یک طرفه می شوند.
وی تصریح کرد:  سیمکارت  خانواده همراه اول علاوه بر پشتیبانی تمامی سرویس های سیمکارتهای اعتباری همراه اول ، دارای سرویس جدیدی  به نام  f&f  است.
وی ادامه داد:  تماس مشترکان از دو سیمکارت  با یکدیگر،  شامل ده درصد تخفیف مکالمه می شود.
به گفته این مقام مسوول هم اکنون سیمکارت خانواده همراه اول در تمامی دفاتر بخش خصوصی و مراکز فروش همراه اول در سراسر ایران با قیمت ۳۰ هزار تومان عرضه می شود و مشترکان می توانند این سیمکارت ها را خریداری کرده و مورد استفاده قرار دهند.
وی خاطر نشان کرد: میزان پالس مکالمه سیمکارت های دوقلو همانند سیمکارتهای اعتباری همراه اول است.
به گزارش موبنا با بکار گیری سرویس f&f  ) Friends and friends)  مشترکان با  تعریف تعدادی شماره به عنوان اعضای خانواده و یا دوستان از نرخ شارژینگ کمتری بر خوردارمی گردند. تعداد اعضای سرویس دوستان و آشنایان سه نفر می باشد و توسط سیستم قابل کنترل است. کاهش هزینه های مکالمه و امکان خذف و اضافه کردن اعضا لیست دوستان و آشنایان از مزایای این سرویس است.
پیش از این نیز وفا غفاریان رییس هیات مدیره شرکت مخابرات ایران در گفت وگو با موبنا از عرضه سیمکارت های ویژه اپراتور اول برای رسیدن به مرز ۳۸ میلیون مشترک تا پایان سال خبر داد. همراه اول حدود ۳۵ میلیون مشترک دارد.
۱۱۷/۱۵

نوشته های مشابه

دکمه بازگشت به بالا