حمایت از خصوصی‌سازی و نظارت بر عدم ایجاد رفتارهای ضد رقابتی دارندگان پروانه

به گزارش گروه دریافت خبر خبرگزاری دانشجویان ایران (ایسنا)، در این جلسه بر لزوم تعامل فی مابین صاحبان پروانه در حوزه فن‌آوری اطلاعات و شرکت‌های مخابراتی با سازمان تنظیم مقررات و ارتباطات رادیویی، کمک در توسعه سرویس‌های فن‌آوری اطلاعات، انجام نظارت کامل و دقیق، حمایت سازمان از خصوصی‌سازی و نظارت بر عدم ایجاد رفتارهای ضد …

به گزارش گروه دریافت خبر خبرگزاری دانشجویان ایران (ایسنا)، در این جلسه بر لزوم تعامل فی مابین صاحبان پروانه در حوزه فن‌آوری اطلاعات و شرکت‌های مخابراتی با سازمان تنظیم مقررات و ارتباطات رادیویی، کمک در توسعه سرویس‌های فن‌آوری اطلاعات، انجام نظارت کامل و دقیق، حمایت سازمان از خصوصی‌سازی و نظارت بر عدم ایجاد رفتارهای ضد رقابتی دارندگان پروانه تاکید شد.
اصغریان – مدیر کل نظارت بر سرویس‌های فن‌آوری اطلاعات سازمان تنظیم مقررات و ارتباطات رادیویی – گفت: برای رسیدن به هدف باید سوال‌ها شنیده، مساله تعریف و از طریق راه مناسب حل و فصل شود تا به سمت هدف که توسعه سرویس‌های فن‌آوری اطلاعات است گام برداریم. ایجاد رقابت سالم در یک تجارت سالم و تجارت سالم در گرو شناخت و برداشت صحیح از وضعیت موجود و آتی است.
او افزود: تضمین فضای رقابتی سالم نیز در اختیار داشتن اطلاعات صحیح و به تبع آن تصمیم‌گیری و نظارت‌های صحیح می‌باشد و رویکرد سازمان نیز استفاده از اطلاعات داده شده به منظور دفاع از حقوق صاحبان پروانه و توسعه سرمایه‌گذاری و توسعه سرویس و خدمات است.
وی ادامه داد: اتفاق جدید سال، خصوصی شدن شرکت مخابرات و بوجود آمدن معادلات جدید بوده است و تلاش همه افراد سازمان اتخاذ تصمیم صحیح می‌باشد که اخذ این تصمیمات زنجیروار به منظور توسعه و ارایه سرویس مناسب امری ضروری است.
در ادامه امیری – مدیرعامل و رییس هیات مدیره شرکت مخابرات استان فارس – خطاب به شرکت‌های خصوصی اظهار کرد: شرکت مخابرات نیز به نوعی به شرکت‌های خصوصی پیوسته است و در حال حاضر که مخابرات نیز یک شرکت خصوصی شده است، باید تعامل جدیدی بین مخابرات و شرکت‌های خصوصی صورت بگیرد، اگر شرکت‌ها همکاری لازم را داشته باشند می‌توان گفت، بخش خصوصی در کنار مخابرات است ولیکن اگر در ارائه خدمات ضعیف عمل کنند مخابرات وارد میدان شده و ارائه خدمات می‌کند.
وی در پایان گفت: شرکت‌ها نباید محدود عمل کنند و باید از کلیه اختیارات که در پروانه به آن‌ها داده شده است استفاده کامل نمایند؛ مردم نیاز به شبکه دیتا دارند و در حال حاضر حرکت ما در خصوص تلفن ثابت و همراه حرکتی معکوس است و نیاز امروز جامعه حرکت به سمت سرویس‌های دیتا و ارایه سرویس‌های مختلف به مردم است.

نوشته های مشابه

دکمه بازگشت به بالا