ورود خدمات پولی، مالی و بیمه‌ای به سبد پست بانک روستائیان

محمود افضلی در گفت وگو با خبرنگار فناوری اطلاعات خبرگزاری فارس با اشاره به وجود باجه پست بانک در ۱۰ هزار دفتر ICT روستایی گفت: پست بانک در این دفاتر خدمات مورد نیاز روستائیان را ارائه می‌کند که با رفع نیاز روستائیان، بسیاری از رفت آمدهای روستائیان به شهر کم می‌شود.وی با بیان اینکه حضور …

محمود افضلی در گفت وگو با خبرنگار فناوری اطلاعات خبرگزاری فارس با اشاره به وجود باجه پست بانک در ۱۰ هزار دفتر ICT روستایی گفت: پست بانک در این دفاتر خدمات مورد نیاز روستائیان را ارائه می‌کند که با رفع نیاز روستائیان، بسیاری از رفت آمدهای روستائیان به شهر کم می‌شود.
وی با بیان اینکه حضور یک بانک در هر منطقه سبب توسعه منطقه است، اظهار داشت: وظیفه بانک جمع‌آوری پس‌اندازهای مردم و اعطای تسهیلات به همان مردم است که این گردش پول باعث ایجاد واحدهای تولیدی و در نتیجه رشد اقتصادی منطقه می‌شود.
مدیر عامل پست بانک در خصوص محورهای تعیین شده برای پست بانک در پیش نویس برنامه پنجم عدالت و پیشرفت گفت: در این برنامه بیشتر بر حضور در روستا و افزایش کیفی وکمی این حضور تاکید شده است.
وی ادامه داد: همچنین افزایش سرعت خدمت‌رسانی و خدمات رسانی ارزان‌تر از دیگر مواردی است که در برنامه‌های پست بانک دیده شده است.
وی در خصوص افزایش کیفی حضور پست بانک در روستاها تصریح کرد: در حال حاضر پست بانک خدمات ساده مالی را در روستاها ارائه می‌کند که باید این خدمات گسترش یابد و سایر خدمات پولی، مالی و بیمه‌ای به سبد خدمات پست بانک در روستا اضافه شود.
وی در پاسخ به این سوال آیا ایجاد ده هزار دفتر ICT دیگر در روستاها در برنامه پنجم دیده شده است، گفت: تعداد دفاتر هنوز به طور دقیق مشخص نیست و صحبت‌ها برای تعیین تعداد دفاتر ادامه دارد، اما بحث حضور پست بانک در مناطق شهری و روستایی در برنامه چهارم و پنجم بوده و هست.
رئیس هئیت مدیره پست بانک در خصوص خدمات جدید این بانک افزود: در حال حاضر خدمات الکترونیکی و خدمات نوین پست بانک از جمله اینترنت بانکینگ و بانکداری با موبایل کامل است و یکپارچه بودن تمام حساب‌ها در پست بانک ایران به ارائه خدمات متنوع به مردم کمک می‌کند.

نوشته های مشابه

دکمه بازگشت به بالا