معرفی گوشی های پرفروش سونی اریکسون در بازار تلفن همراه

به گزارش خبرنگار سازمان خبری موبنا، امکانات و قیمت مناسب این  گوشی باعث شده بیشتر متقاضیان ترجیح به خرید آن داشته باشند. دو مدل K770 و C510 سونی اریکسون به بهای ۱۴۰ و ۱۷۳ هزار تومان فروش خوبی دارد.صفحه نمایش TFT با قابلیت نمایش ۲۵۶ هزار رنگ، حافظه داخلی ۱۶ مگابایتی، ارتقا با Memory Stick Micro …

به گزارش خبرنگار سازمان خبری موبنا، امکانات و قیمت مناسب این  گوشی باعث شده بیشتر متقاضیان ترجیح به خرید آن داشته باشند. دو مدل K770 و C510 سونی اریکسون به بهای ۱۴۰ و ۱۷۳ هزار تومان فروش خوبی دارد.
صفحه نمایش TFT با قابلیت نمایش ۲۵۶ هزار رنگ، حافظه داخلی ۱۶ مگابایتی، ارتقا با Memory Stick Micro M2 و دوربین عکاسی و فیلمبرداری ۱۵/۳ مگاپیکسلی از ویژگی های گوشی K770 به شمار می آید. صفحه نمایش TFT با قابلیت نمایش ۲۵۶ هزار رنگ، حافظه داخلی ۱۰۰ مگابایتی و ارتقا با Memory Stick Micro M2  تا هشت گیگابایت و دوربین عکاسی و فیلمبرداری ۱۵/۳ مگاپیکسلی از مشخصات فنی گوشی C510 سونی اریکسون محسوب می شود.
دو مدل W595 و W580 سونی اریکسون با بهای ۱۷۶ و ۱۲۹ هزار تومان در لیست پرفروش ترین های این برند جا گرفتند. گوشی S500 سونی اریکسون که به بهای ۱۱۹ هزار تومان فروخته می شود، همچنان یکی از پرفروش ترین های این برند است.
۱۲۹/۱۵

نوشته های مشابه

دکمه بازگشت به بالا