فراسو محصولات اکرون را روانه بازار ایران کرد

به گزارش خبرنگار سازمان خبری موبنا برند “اکرون” متعلق به شرکت “فراسو هنگ کنگ” است و هدف از طراحی و اجرای آن ، ورود و فروش در بازارهای اروپایی و آمریکای شمالی اعلام و بنا به نیاز بازار داخلی وارد بازارهای ایران نیز شده است.محصولاتی که با برند اکرون عرضه می شود، علاوه بر کیفیت …

به گزارش خبرنگار سازمان خبری موبنا برند “اکرون” متعلق به شرکت “فراسو هنگ کنگ” است و هدف از طراحی و اجرای آن ، ورود و فروش در بازارهای اروپایی و آمریکای شمالی اعلام و بنا به نیاز بازار داخلی وارد بازارهای ایران نیز شده است.
محصولاتی که با برند اکرون عرضه می شود، علاوه بر کیفیت بالای ساخت، دارای تنوع  رنگ بندی و محصولات است تا بتواند نیاز اکثریت کاربران را برطرف کند. محصولات اکرون شامل چهار دسته بندی کلی سرگرمی ، رومیزی، قابل حمل و اتصال دهنده ها می شود.
تجهیزات و لوازم جانبی رایانه و نوت بوک، اسپیکرهای قابل حمل، نوت بوکی و رایانه ای، ماوس های لیزر و نوری، کارت خوان های چند منظوره، هاب های درگاه یو اس بی، صفحه کلید، هدست ، کیف های نوت بوک و نت بوک و تجهیزات بازی مانند گیم ویل و گیم پد، از جمله کالاهایی هستند که برند اکرون با تمرکز بیشتر در بازار داخلی عرضه می کند.
گارانتی محصولات اکرون در دوره های ۱۲ ماهه و ۲۴ ماهه با توجه به نوع  دسته بندی کالا ارائه می شود. شرکت صنایع فراسو، گارانتی دهنده اصلی برند اکرون در کشور ایران است. نام برند اکرون برگرفته از نام پسر زنون یکی از فیزیکدانان مشهور یونانی است که در صده چهارم قبل از میلاد می زیسته و نشان ستاره اکرون نیز برگرفته از علامت موجود بر روی صفحه کلید می باشد.
۱۲۸/۱۵

نوشته های مشابه

دکمه بازگشت به بالا