۱۰هزار کارت هوشمند ملی تا پایان امسال صادر می شود

به گزارش خبرنگار سازمان خبری موبنا مصطفی محمد نجار که در گردهمایی مدیران کل دفاتر فناوری اطلاعات استانداری‌های کشور سخن می گفت ،  اظهار داشت: از این کارت برای ارائه خدمات بهداشتی،‌ اسناد هویتی و شناسایی، انتخابات رایانه‌ای و هدفمند کردن یارانه‌ها می توان بهره برد.وی با تاکید بر جایگاه وزارت کشور در تحقق دولت …

به گزارش خبرنگار سازمان خبری موبنا مصطفی محمد نجار که در گردهمایی مدیران کل دفاتر فناوری اطلاعات استانداری‌های کشور سخن می گفت ،  اظهار داشت: از این کارت برای ارائه خدمات بهداشتی،‌ اسناد هویتی و شناسایی، انتخابات رایانه‌ای و هدفمند کردن یارانه‌ها می توان بهره برد.
وی با تاکید بر جایگاه وزارت کشور در تحقق دولت الکترونیک ، گفت: وزارت کشور، اطلاع‌رسانی به مردم و ارائه خدمات با کیفیت، سریع و ارزان را از طریق دولت الکترونیکی دنبال می‌کند.
وزیر کشور بر استفاده از دولت الکترونیک برای ارائه خدمات بهتر و به موقع در حوزه‌های مختلف سیاسی، اجتماعی، عمرانی، امنیتی و اطلاع‌رسانی کشور تاکید کرد و اجرای طرح پایلوت صدور کارت هوشمند ملی را کلید ورود به دولت الکترونیک دانست.
نجار با اشاره به راهکار وزارت کشور برای تسریع اجرای طرح‌های فناوری اطلاعات ، گفت: اولین جلسه راهبردی با حضور مسوولان فناوری اطلاعات استان‌ها بر اسناد بالادستی و راهبردی حوزه IT تاکید دارد که با توجه به زیرساخت‌های موجود قرار است بزودی اصلاحات لازم در این زمینه انجام شود.
به گفته این مقام مسوول ، با توجه به سند چشم انداز و تاکیدات برنامه‌های چهارم و پنجم توسعه ، ورود به دولت الکترونیک به ناچار باید سرعت گیرد. گسترش پرتال وزارت کشور برای اطلاع‌رسانی و ایجاد و ارائه خدمات جدید به شهروندان از جمله پروژه هایی است که می تواند سبب دریافت خدمات اطلاعاتی با سرعت و هزینه و زمان کمتر شود.
۱۲۸/

نوشته های مشابه

دکمه بازگشت به بالا