کاهش ۸۵ درصدی تعرفه تماس‌ دریافتی همراه اول در شبکه ودافون ترکیه

به گزارش سازمان خبری موبنا به نقل از روابط عمومی شرکت ارتباطات سیار ، عباس لطفعلیان اظهار داشت: پس از کاهش ۶۸ درصدی تعرفه تماس‌های دریافتی در شبکه اتصالات امارات و کاهش ۸۵ درصدی در شبکه ترکسل ترکیه با مذاکرات انجام شده از تاریخ ۱۴ بهمن‌ماه تماس‌های دریافتی رومرهای همراه‌اول در شبکه Vodafone ترکیه با …

به گزارش سازمان خبری موبنا به نقل از روابط عمومی شرکت ارتباطات سیار ، عباس لطفعلیان اظهار داشت: پس از کاهش ۶۸ درصدی تعرفه تماس‌های دریافتی در شبکه اتصالات امارات و کاهش ۸۵ درصدی در شبکه ترکسل ترکیه با مذاکرات انجام شده از تاریخ ۱۴ بهمن‌ماه تماس‌های دریافتی رومرهای همراه‌اول در شبکه Vodafone ترکیه با کاهش ۸۵ درصدی روبرو شد.
وی افزود: یعنی مشترکان همراه‌اول در ترکیه که در شبکه Vodafone تماس دریافتی داشته باشند از این به بعد به جای ۱۱هزارو۸۱۸ ریال یک هزارو ۶۶۹ریال می‌پردازند.
لطفعلیان با بیان اینکه در حال حاضر نرخ تماس‌های خروجی به مقصد ایران از ترکیه ۳۶ هزار و ۵۳۵ ریال به ازای هر دقیقه می‌باشد، توصیه کرد: مشترکان ارتباطات بین‌الملل خود را به گونه‌ای مدیریت کنند که بیشتر تماس از نوع دریافتی باشد.
وی افزود: هم اکنون سه اپراتور TurKcell، Vodafone و AVea طرف قرارداد رومینگ همراه اول هستند. کاهش نرخ تماس‌های دریافتی فقط با TurKcell وVodafone انجام شده است و اپراتور AVea کماکان با نرخ قبلی یعنی ۱۱هزار ۸۱۸ ریال رومرهای همراه‌اول را شارژ می کنند.
۱۱۷/۱۵

نوشته های مشابه

دکمه بازگشت به بالا