بهای انواع گوشی های گران قیمت ۳۰۰ هزار تومان کاهش یافت

به گزارش خبرنگار سازمان خبری موبنا، عدم استقبال مشتریان از گوشی های گران قیمت به دلیل شرایط نامناسب اقتصادی ، بازار این کالای ارتباطی را بی رونق و منجر به افت قیمت این گوشی ها در بازار  شد. گوشی های گران قیمت شامل برندهای معتبر می شود که با قیمت های میلیونی در بازار عرضه …

به گزارش خبرنگار سازمان خبری موبنا، عدم استقبال مشتریان از گوشی های گران قیمت به دلیل شرایط نامناسب اقتصادی ، بازار این کالای ارتباطی را بی رونق و منجر به افت قیمت این گوشی ها در بازار  شد. گوشی های گران قیمت شامل برندهای معتبر می شود که با قیمت های میلیونی در بازار عرضه می شود.
از یک ماه گذشته تا کنون بهای تمامی گوشی هایی که با قیمت میلیونی وارد بازار می شود تا سقف ۳۰۰ هزار تومان کاهش یافته است. نمونه های چینی این نوع گوشی ها با قیمت ارزانتر از نمونه های اصلی آن در بازار نیز نتوانسته مشتریان را به خود جلب کند. گوشی های گران قیمت از دو میلیون شروع و تا ۲۰ میلیون تومان هم می رسد.
 جدیدترین گوشی هایی که برای اولین بار توسط قاچاقچیان و با قیمت کاذب میلیونی در بازار عرضه می شود نیز مورد تقاضای مشتریان قرار نمی گیرد. به همین دلیل بعد از مدت زمان کوتاهی بهای این گوشی ها به طور چشمگیری کاهش می یابد.
۱۲۹/  ۱۵

نوشته های مشابه

دکمه بازگشت به بالا