نام کشور سازنده LCD بر روی دستگاه حک شود

“ابراهیم درستی” در گفت و گو با خبرنگار سازمان خبری موبنا اظهار داشت: هم اکنون به تمامی تولید کنندگان ایرانی این کالای دیجیتالی توصیه شده است برای جلوگیری از هرگونه سوء استفاده در این زمینه از تمامی تلویزیون های عرضه شده ازعبارت: Made in IRAN و بروشور فارسی استفاده کنند.وی با اشاره به دریافت مبلغ …

“ابراهیم درستی” در گفت و گو با خبرنگار سازمان خبری موبنا اظهار داشت: هم اکنون به تمامی تولید کنندگان ایرانی این کالای دیجیتالی توصیه شده است برای جلوگیری از هرگونه سوء استفاده در این زمینه از تمامی تلویزیون های عرضه شده ازعبارت: Made in IRAN و بروشور فارسی استفاده کنند.
وی با اشاره به دریافت مبلغ بیشتر توسط  فروشندگان سود جو برای فروش  تلویزیون های ال سی دی   گفت: در برخی از مواقع برخی آنها تلویزیون های ال سی دی که  درداخل کشور ساخته شده را به عنوان تلویزیون های خارجی به مشتریان  معرفی و به فروش می رسانند.
رییس اتحادیه فروشندگان دستگاه های صوت و تصویری کشور خاطرنشان کرد: در میان لوازم صوت و تصویری کشور تلویزیون های ال سی دی بیشترین میزان قاچاق را نسبت به سایر کالاها به خود اختصاص داده است.
وی با اشاره به عدم مبارزه جدی با قاچاقچیان این کالای ارتبطی در مبادی مرزی کشور گفت: در حال حاضر حدود ۲۵ درصد ال سی دی های کشور از طریق مبادی غیرقانونی تامین می شود.
درستی ادامه داد: هم اکنون بیشتر ال سی دی های قاچاق از مبادی مرزی مریوان، کردستان و بانه روانه بازار می شود .
۱۲۹/۱۵

نوشته های مشابه

دکمه بازگشت به بالا