استعفای علی مطهری از ریاست کمیته تحقیق و تفحص پذیرفته شد

شریف حسینی در گفت‌وگو با خبرنگارسازمان خبری موبنا با اشاره به  اینکه روز گذشته جلسه ای  برای بررسی  دلایل استعفاء علی مطهری در کمیسیون صنایع و معادن مجلس برگزار شد، اظهار اشت: در این جلسه اعضا  با  استعفاء مطهری از ریاست کمیته تحقیق و تفحص موافقت کردند.وی افزود: با رای گیری اعضا  آقای قاضی‌پور جایگزین آقای …

شریف حسینی در گفت‌وگو با خبرنگارسازمان خبری موبنا با اشاره به  اینکه روز گذشته جلسه ای  برای بررسی  دلایل استعفاء علی مطهری در کمیسیون صنایع و معادن مجلس برگزار شد، اظهار اشت: در این جلسه اعضا  با  استعفاء مطهری از ریاست کمیته تحقیق و تفحص موافقت کردند.
وی افزود: با رای گیری اعضا  آقای قاضی‌پور جایگزین آقای مطهری و به عنوان رییس کمیته  تحقیق و تفحص از عملکرد شرکت مخابرات ایران انتخاب شد.
حسینی تصریح کرد: علی مطهری در ادامه کار به عنوان یکی از اعضای کمیته  به فعالیت خود ادامه می دهد.
 وی افزود: در شرایط فعلی کمیته در مراحل پایانی کار و جمع بندی نهایی قراردارد و به طور قطع تا دو ماه آینده گزارش نهایی از عملکرد شرکت مخابرات را  ارائه می کند.
چندی پیش علی مطهری از سمت ریاست در این کمیته استعفا داد و مشغله‌های کاری را دلیل این استعفا عنوان کرد.
به گزارش موبنا طرح تحقیق و تفحص از شرکت مخابرات نیمه اول دی ماه سال ۸۷ در مجلس شورای اسلامی به تصویب رسید. اعضای این کمیته را هیاتی ۱۱ نفره از کمیسیون صنایع و معادن مجلس شورای اسلامی تشکیل می‌دهند.
هزینه وجوه خارج از شمول در اختیار مدیران، نحوه عملکرد مرکز تحقیقات مخابرات ایران، بررسی نحوه قیمت تمام شده خدمات تلفن ثابت و همراه و همچنین نحوه اجرای مناقصات و مزایده‌های چهار سال گذشته این شرکت و نحوه پرداخت حقوق پیمانکاران پروژه‌‌ها از جمله موارد مطرح شده در کمیته تحقیق و تفحص از شرکت مخابرات ایران است.
ابهامات درباره افزایش قیمت پیامک تلفن همراه بدون مصوبه و سایر طرح‌های مخابراتی طبق قانون برنامه چهارم، تاخیر در اجرای پروژه ظرفیت‌سازی شش میلیون خط تلفن همراه، شفاف‌سازی صورت‌های مالی و تعیین دقیق بازدهی سهام و چگونگی انتقال دارایی‌های شرکت‌های زیرمجموعه مخابرات از دیگر مواردی است که در این طرح به آن اشاره شده است.
۱۱۷/۱۵

نوشته های مشابه

دکمه بازگشت به بالا