گوگل محبوب قلب موبایل آسیایی‌ها

به گزارش اخبار خارجی موبنا به نقل از پی سی ورد، بر اساس گزارش Opera Software که در زمینه ارایه سرویس ها و مرورگرهای اینترنت، سیستم عامل برای وب و دیگر پلتفورم ها فعالیت می کند، اعلام کرد کاربران جنوب شرق آسیا از گوگل و وب سایت های شبکه اجتماعی موبایل بیش از سایر وب …

به گزارش اخبار خارجی موبنا به نقل از پی سی ورد، بر اساس گزارش Opera Software که در زمینه ارایه سرویس ها و مرورگرهای اینترنت، سیستم عامل برای وب و دیگر پلتفورم ها فعالیت می کند، اعلام کرد کاربران جنوب شرق آسیا از گوگل و وب سایت های شبکه اجتماعی موبایل بیش از سایر وب سایت ها بازدید می شود و طرفدار دارد.
در ماه دسامبر ۱۵۹ درصد کاربران موبایل در سراسر دنیا از مرورگر Opera Mini استفاده کردند به این ترتیب ۴۶.۳ میلیون کاربر از این مرورگر بهره می برند.
در ژانویه ۲۰۱۰ بیشتر کاربران موبایل بر روی شبکه های اجتماعی متمرکز شدند که فیس بوک بیشترین میزان بازدید کننده را داشت و در جنوب شرق آسیا تعداد۶۰۰ درصد از کاربران از این شبکه استفاده کردند.
توییتر بیش از ۲.۸۰۰ درصد کاربران را به خود اختصاص داد و بالاترین میزان رشد را در میان کاربران داشت.
بر اساس این گزارش ۱۰ کشوری که بیشترین میزان استفاده را از اپرامینی داشته‌اند اندونزی، ویتنام، مالزی، تایلند، فیلیپین، برونی، سنگاپور، کلمبیا، لائوس و میانمار بوده اند.
۱۳۵/۱۵

نوشته های مشابه

دکمه بازگشت به بالا