افزایش ده درصدی فروش گوشی در فصل پاییز

به گزارش اخبار خارجی موبنا به نقل از موبایل بورن، بر اساس گزارش موسسات تحقیقاتی Strategy Analytics و IDC فروش گوشی در طول سه ماهه چهارم سال گذشته میلادی با افزایش چشمگیر روبه رو شد و به ۳۲۴ میلیون دستگاه رسید. در سه ماهه چهارم سال نوکیا، سامسونگ و ال جی به ترتیب عنوان اول …

به گزارش اخبار خارجی موبنا به نقل از موبایل بورن، بر اساس گزارش موسسات تحقیقاتی Strategy Analytics و IDC فروش گوشی در طول سه ماهه چهارم سال گذشته میلادی با افزایش چشمگیر روبه رو شد و به ۳۲۴ میلیون دستگاه رسید. در سه ماهه چهارم سال نوکیا، سامسونگ و ال جی به ترتیب عنوان اول تا سوم تولید کننده برتر را به دست آوردند.
 سامسونگ ۶۹ میلیون دستگاه گوشی فروخت و فروشش ۳۱ درصد افزایش یافت. اپل توانست ۸.۷ میلیون دستگاه گوشی آیفون به فروش برساند و میزان سهمش را به ۲.۷ درصد برساند.
بر اساس گزارش IDC میزان فروش گوشی در آسیا ثابت ماند، در آمریکا لاتین کاهش یافت و در آمریکای شمالی و شرق اروپا با افزایش همراه بود.
نوکیا ۳۸.۷ درصد سهم، سامسونگ ۱۷.۱ درصد و ال جی ۸.۸ درصد سهم به دست آورند. اما موتورولا و سونی اریکسون با کاهش روبه رو شدند و بخشی از سهم خود را از دست دادند.
۱۳۵/۱۵

نوشته های مشابه

دکمه بازگشت به بالا