بازدید معاون وزیر علوم برزیل از شرکت خدمات انفور ماتیک

به گزارش خبرنگار سازمان خبری موبنا در نشستی که پیش از بازدید از سایت با حضور ” گادل ها ” معاون فناوری اطلاعات، مهندس پویانفر مدیرعامل  و معاونان و مدیران شرکت برگزار شد؛ معاون شبکه  گزارشی از وضعیت توسعه بانکداری الکترونیک در ایران ارائه داد و در ادامه بر این مهم تاکید کرد: شرکت خدمات …

به گزارش خبرنگار سازمان خبری موبنا در نشستی که پیش از بازدید از سایت با حضور ” گادل ها ” معاون فناوری اطلاعات، مهندس پویانفر مدیرعامل  و معاونان و مدیران شرکت برگزار شد؛ معاون شبکه  گزارشی از وضعیت توسعه بانکداری الکترونیک در ایران ارائه داد و در ادامه بر این مهم تاکید کرد: شرکت خدمات انفورماتیک سهم عمده ای در برنامه های توسعه‌ای این بخش برعهده داشته است.
 مهندس پویانفر نیز ابراز امیدواری نمود، باتوجه به ظرفیت‌های موجود در شرکت به لحاظ قابلیت‌های فنی  و دانش متخصصان فضای همکاری بیش از پیش فراهم شود. گادل ها در تایید سخنان وی فضا را برای توسعه همکاری‌ها مناسب توصیف کرد.
 معاون وزیر علوم برزیل در رأس یک هیات نه نفره به ایران سفر کرده  و قرار است با بازدید از شرکت های توانمند در حوزه ارتباطات و فناوری اطلاعات  تفاهم نامه‌هایی را امضا کند. این سفر در پی توافقات انجام شده بین دفتر همکاری‌های فن‌آوری اطلاعات ریاست جمهوری با طرف برزیلی انجام پذیرفت. 
نماینده دفتر ریاست جمهوری ضمن تأکید بر جابگاه ویژه شرکت خدمات در توسعه بانکداری الکترونیک در راستای همکاری دفتر مذکور با شرکت خدمات اعلام آمادگی نمود.
۱۱۷/  ۱۵

نوشته های مشابه

دکمه بازگشت به بالا