پیوستن فرمانده و سربازان عربستان به یمن

رئیس حزب یمن آزاد در آخرین ضربات وارده به عربستان تأکید کرد که فرمانده توپخانه و ۳۰۰ سربازی که وابسته به عربستان سعودی هستند به ارتش و نیروهای مردمی یمن پیوسته‌اند. «ناصر بن یحیی العرجلی» عضو کمیته عالی انقلابی و رئیس حزب یمن آزاد از ضربات سختی خبر داد که آل سعود در تجاوز به …

رئیس حزب یمن آزاد در آخرین ضربات وارده به عربستان تأکید کرد که فرمانده توپخانه و ۳۰۰ سربازی که وابسته به عربستان سعودی هستند به ارتش و نیروهای مردمی یمن پیوسته‌اند.

«ناصر بن یحیی العرجلی» عضو کمیته عالی انقلابی و رئیس حزب یمن آزاد از ضربات سختی خبر داد که آل سعود در تجاوز به یمن متحمل شده‌اند.

وبگاه خبری «بانوراما الشرق الاوسط» گزارش داد که ۳۰۰ نفر از کسانی که وابسته به نیروهای آل سعود بودند به ارتش یمن پیوسته‌اند.

العرجلی در این زمینه گفت: «آخرین سیلی محکم [ی که آل سعود خورد] اعلام پیوستن هاشم الاحمر فرمانده توپخانه ارتش جیره‌خوار [عربستان] در گذرگاه مرزی الودیعه به ارتش و کمیته‌های مردمی [یمن] بود».

وی با اشاره به پیوستن ۳۰۰ نفر با همه سلاح و تجهزیزاتشان به ارتش یمن تأکید کرد: همه این افراد پس از اینکه از ظلم و خودبزرگ بینی عربستان و برخورد حقیرانه با یمنی‌ها خسته شدند با شجاعت تصمیم خود را گرفتند که به آغوش میهن بازگردند.

رئیس حزب یمن آزاد ادامه داد: این قهرمانان که بازگشته‌اند زمانی که در مأرب الشیخ یاسر فیصل حسین الاحمر از آنها استقبال کرد اعلام کردند که کاملا آماده جانفشانی و فداکاری برای کشورشان هستند تا شوکت خود بزرگ‌بینی عربستان و اهانت مداوم آن به یمنی‌هایی که در خاک عربستان حضور دارند در هم شکسته شود.

العرجلی با اشاره به پیروزی‌های جدید ارتش و کمیته‌های مردمی در داخل عربستان تصریح کرد که توجیهات «احمد عسیری» سخنگوی ائتلاف عربستان علیه یمن درباره ورود ارتش و نیروهای کمیته مردمی این کشور به نجران خنده‌دار و تمسخرآمیز است.

وی در پایان تأکید کرد که رژیم عربستان همچنان در وضعیت دشواری قرار دارد و به خوبی از تلخی این شکست آگاه است، ولی به خاطر حماقت رهبران جوان خود همچنان به خود و مردمشان دروغ می‌گویند و به تداوم فرار به جلو اصرار دارند.

نوشته های مشابه

دکمه بازگشت به بالا