سهام پست بانک در نوبت پذیرش در بورس قرار گرفت

غلامرضا حیدری کرد زنگنه در گفت وگو با خبرنگار سازمان خبری موبنا با بیان اینکه شرکت پست بانک یکی از شرکت های مشمول اجرای اصل ۴۴ قانون اساسی است ، اظهار داشت: خصوصی سازی این شرکت در مراحل پذیرش در بورس است .وی ادامه داد: سازمان بورس برای پذیرش پست بانک نیازمند یک سری مدارک …

غلامرضا حیدری کرد زنگنه در گفت وگو با خبرنگار سازمان خبری موبنا با بیان اینکه شرکت پست بانک یکی از شرکت های مشمول اجرای اصل ۴۴ قانون اساسی است ، اظهار داشت: خصوصی سازی این شرکت در مراحل پذیرش در بورس است .
وی ادامه داد: سازمان بورس برای پذیرش پست بانک نیازمند یک سری مدارک است که این اگر این مدارک که توسط پست بانک ارائه می شود مورد قبول بورس قرار گیرد ، مراحل پذیرش آن آغاز می شود.
معاون وزیر اقتصاد تصریح کرد: هنوز نمی توان زمان قطعی برای واگذاری سهام پست بانک در بورس ارائه کرد اما به محض آنکه مقدمات اولیه این طرح به اجرا رسید، سهام پست بانک آماده عرضه به بخش خصوصی می شود.
به گزارش موبنا مدیرعامل پست بانک ایران نیز چندی پیش از انجام اقدامات لازم برای ورود این بانک به بورس خبر داده و گفته بود: از هنگام مطرح شدن عرضه سهام پست بانک در بورس، کمیته دائمی برای پی گیری اقدامات لازم در این زمینه در این بانک تشکیل شد.
به گفته محمود افضلی مشکل زیان انباشته پست بانک در چهار سال گذشته رفع شده و این بانک به سوددهی نیز رسیده است.
سرمایه پست بانک در حال حاضر ۶۰ میلیارد تومان است.
۱۲۸/

نوشته های مشابه

دکمه بازگشت به بالا