موتورولا هم دوستدار طبیعت شد

به گزارش اخبار خارجی موبنا به نقل از سافت پدیا، گوشی A45 Eco موتورولا برای کاربران آمریکایی عرضه شده و از صفحه کلید کامل QWERTY با طراحی کشویی برخوردار است و گفته می شود از مواد بازیافتی و گیاهی ساخته شده است. این گوشی با قیمت ۱۶۰ دلار به شکل قفل شکسته به بازار عرضه …

به گزارش اخبار خارجی موبنا به نقل از سافت پدیا، گوشی A45 Eco موتورولا برای کاربران آمریکایی عرضه شده و از صفحه کلید کامل QWERTY با طراحی کشویی برخوردار است و گفته می شود از مواد بازیافتی و گیاهی ساخته شده است. این گوشی با قیمت ۱۶۰ دلار به شکل قفل شکسته به بازار عرضه شده است.
از ویژگی های A45 Eco می توان به پشتیبانی از شبکه چهار باند شبکهGSM ، بلوتوث ۲.۰ ، صفحه نمایش  2.5 اینچی TFT با وضوح تصویر ۲۴۰×۳۲۰ پیکسل و پشتیبانی از ۶۵ هزار رنگ اشاره کرد.
حافظه داخلی این گوشی ۳۲ گیگابایتی است و از کارت microSD برای ارتقا تا ۳۲ گیگابایت پشتیبانی می کند. دوربین دو مگاپیکسلی با امکان ضبط ویدیو، اتصالات microUSB، جک صوتی ۳.۵ میلی متری و امکان پخش فایل های موسیقی و ویدیویی از دیگر امکانات این گوشی است.
باتری گوشی A45 Eco هم از قابلیت خوبی برخوردار است به طوری که هشت روز در حال آماده باش و ۵۰۰ دقیقه در حال مکالمه شارژ نگه می دارد.
در ساخت این گوشی ۲۵ درصد پلاستیک بازیافتی استفاده شده و گفته می شود ۷۰ درصد ابزار و مواد استفاده شده در این گوشی قابل بازیافت است.
۱۳۵/۱۵

نوشته های مشابه

دکمه بازگشت به بالا