عملکرد مالی ال جی

به گزارش اخبار خارجی موبنا به نقل از سلولار نیوز، شرکت کره ای ال جی میزان فروش کلی خود را با ۶.۸ درصد رشد، ۱۲.۲ میلیارد دلار اعلام کرد و سود عملیاتی اش را ۳۸۲ میلیون دلار گزارش کرد که نسبت به سال گذشته در همین زمان با ۲.۳ درصد رشد همراه بوده است. میزان …

به گزارش اخبار خارجی موبنا به نقل از سلولار نیوز، شرکت کره ای ال جی میزان فروش کلی خود را با ۶.۸ درصد رشد، ۱۲.۲ میلیارد دلار اعلام کرد و سود عملیاتی اش را ۳۸۲ میلیون دلار گزارش کرد که نسبت به سال گذشته در همین زمان با ۲.۳ درصد رشد همراه بوده است. میزان فروش محصولات ال جی در سال ۲۰۰۹ با ۱۲.۵ درصد رشد همراه بود.
ال جی، که در بخش تلفن همراه جایگاه سوم جدول بازار جهانی را دارد اعلام کرد، در سه ماهه چهارم سال ۲۰۰۹ حدود ۳.۶ میلیارد دلار درآمد داشته که نسبت به مدت زمان مشابه سال قبل با ۷.۴ درصد کاهش همراه شده است.
ال جی در فصل چهارم ۲۰۰۹ میزان فروش گوشی هایش را با ۳۲ درصد رشد سالانه و هفت درصد رشد فصلی ۳۳.۹ میلیون دستگاه اعلام کرد و افزود: در سال ۲۰۰۹ حدود ۱۱۷.۹ میلیون دستگاه گوشی به فروش رسانده که نسبت به فروش ۱۰۰.۷ میلیون دستگاه گوشی در سال ۲۰۰۸ افزایش خوبی داشته است.
۱۳۵/۱۵

نوشته های مشابه

دکمه بازگشت به بالا