معرفی گوشی های پرفروش در هفته گذشته

به گزارش خبرنگار سازمان خبری موبنا، قیمت و امکانات مناسب این مدل‌ها باعث شده است تا بیشتر مشتریان تمایل به خرید گوشی‌های فوق داشته باشند.گوشی ۶۳۰۳ نوکیا که به بهای ۱۴۵ هزار تومان به فروش رسید توانست به دلیل استقبال مشتریان در لیست پرفروش ترین ها قرار گیرد.این گوشی از امکاناتی همچون دوربین عکاسی و …

به گزارش خبرنگار سازمان خبری موبنا، قیمت و امکانات مناسب این مدل‌ها باعث شده است تا بیشتر مشتریان تمایل به خرید گوشی‌های فوق داشته باشند.
گوشی ۶۳۰۳ نوکیا که به بهای ۱۴۵ هزار تومان به فروش رسید توانست به دلیل استقبال مشتریان در لیست پرفروش ترین ها قرار گیرد.
این گوشی از امکاناتی همچون دوربین عکاسی و فیلمبرداری۱۵/۳  مگاپیکسلی ، صفحه نمایش TFT با قابلیت نمایش ۱۶ میلیون رنگ و ارتقا حافظه داخلی توسط مموری کارت بهره می برد.
از دیگر مدل های خوش فروش این برند می توان به گوشی هایی که بهای آنها زیر ۱۰۰ هزار تومان است اشاره کرد.
گوشی های ۷۱۰۰ ،۱۶۸۰ ، ۱۲۰۹ با قیمت ۸۵ ، ۶۳ و ۳۰ هزار تومانی  از جمله گوشی های خوش فروش در هفته گذشته بود.
گوشی های S500  که دارای دوربین عکاسی  و فیلمبرداری دو مگاپیکسلی، ارتقا حافظه داخلی با مموری کارت و صفحه نمایش TFT با قابلیت نمایش ۱۶ میلیون رنگ است توانست در هفته ای که گذشت از فروش بالایی برخوردار شود.
این گوشی که بیش ازدو سال است وارد بازار تلفن همراه شده است تا کنون مورد استقبال بیشتر خریداران این برند قرار گرفته است.
W580 و T250 سونی اریکسون با قیمت فروش ۱۲۵ ، ۱۲۰ و ۵۸ هزار تومانی توانسته مورد خرید علاقمندان این برند قرار گیرد و در لیست پرفروش ترین های هفته گذشته قرار گرفت.
به گفته فروشندگان گوشی های ال جی KF510 و KF350 توانست در هفته گذشته از فروش بالایی برخوردار شود.
گوشی KF510  که از امکاناتی همچون صفحه نمایش TFT با قابلیت نمایش ۲۵۶ هزار رنگ ، دوربین عکاسی و فیلمبرداری ۱۵/۳ مگاپیکسلی و ارتقا حافظه داخلی با مموری کارت بهره می برد با قیمت ۱۵۳ هزار تومان در بازار تلفن همراه  فروخته شد.
گوشی kf350 ال جی با قیمت فروش ۱۴۹ هزار تومانی نیز دارای دوربین عکاسی و فیلمبرداری ۱۵/۳ مگاپیکسلی و ارتقا حافظه داخلی با مموری کارت است.
گوشی های B3410 و S8003 سامسونگ که به ترتیب به بهای ۱۷۵ و ۳۸۵ هزار تومان به فروش رسید به دلیل استقبال مشتریان از فروش بالایی برخوردار شد.
صفحه نمایش TFT لمسی، حافظه داخلی ۳۰ مگابایتی و ارتقا آن با مموری کارت microSD  تا هشت گیگابایت  دوربین عکاسی و فیلمبرداری دو مگاپیکسلی از مشخصات فنی گوشی B3410 به شمار می آید.
صفحه نمایش لمسی AMOLED  ، ارتقا حافظه داخلی با مموری کارت تا ۱۶ گیگابایت، دوربین عکاسی و فیلمبرداری  پنج مگاپیکسلی از مشخصات فنی گوشی S8003 سامسونگ به شمار می آید.
گوشی F480 سامسونگ که بیش از  دو سال است  وارد بازار تلفن همراه شده توانسته از فروش بالایی در میان کاربران ایرانی برخوردار شود.
۱۲۹/۱۵

نوشته های مشابه

دکمه بازگشت به بالا