تنظیم رئوس برنامه های سال آینده شرکت مخابرات

مهندس صابر فیضی در گفت وگو با خبرنگار سازمان خبری موبنا اظهار داشت: هیات مدیره شرکت مخابرات ایران در حال تنظیم اولویت های اصلی برنامه این شرکت برای سال آینده است تا طبق این برنامه ها مسیر هدفمندی را برای ارتقای وضعیت مخابرات کشور طی کند.وی گفت: آیین نامه معاملات شرکت مخابرات ایران نیز در …

مهندس صابر فیضی در گفت وگو با خبرنگار سازمان خبری موبنا اظهار داشت: هیات مدیره شرکت مخابرات ایران در حال تنظیم اولویت های اصلی برنامه این شرکت برای سال آینده است تا طبق این برنامه ها مسیر هدفمندی را برای ارتقای وضعیت مخابرات کشور طی کند.
وی گفت: آیین نامه معاملات شرکت مخابرات ایران نیز در هیات مدیره جدید این شرکت مطرح شده و در انتظار تصویب است. با تصویب این آیین نامه جدید از این پس خرید تجهیزات مخابراتی از داخل و خارج کشور ، پیرو ضوابط جدیدی خواهد بود.
به گزارش موبنا پس از پیاده سازی اصل ۴۴ قانون اساسی در مخابرات ایران و انتقال مالکیت و مدیریت این شرکت به بخش خصوصی ، چندین جلسه هیات مدیره و مجامع شرکتهای مخابرات استانی با هدف تطبیق شرایط این شرکتها با قانون تجارت برگزار شد و اساسنامه ان نیز تصویب و ابلاغ شد.
پیش از این نیز دکتر وفا غفاریان رییس هیات مدیره شرکت مخابرات ایران از بازنگری و اصلاحیه بودجه برای افزایش سود سهامداران شرکت مخابرات خبر داد و اظهار امیدواری کرد مخابرات در قالب بودجه جدید بتواند تعدیل مثبتی به بورس اعلام کند.
با بیان این که دور جدیدی از فعالیت های شرکت مخابرات آغاز شده است، اظهار داشت: ما رقمی را به عنوان سود، پیش بینی و به بورس اعلام کرده بودیم، اما مالکان جدید از ما درخواست افزایش سود دارند.
دولت ، شرکت مخابرات ایران را امسال در چند مرحله به بخش خصوصی واگذار کرد. در آخرین مرحله ۵۰درصد به علاوه یک سهم این شرکت به صورت مدیریتی واگذار شد. مالکیت شرکت مخابرات در مجمع عمومی فوق العاده در آذرماه امسال از شخصیت حقیقی به حقوقی تغییر یافت و اعضای هیات مدیره این شرکت تغییر کردند.
۱۲۸/۱۵

نوشته های مشابه

دکمه بازگشت به بالا