پرفروش ترین های سامسونگ در بازار تلفن همراه

 به گزارش خبرنگار سازمان خبری موبنا، امکانات و قیمت مناسب این مدل گوشی ها باعث شده تا بیشتر متقاضیان ترجیح به خرید آنها داشته باشند.گوشی های B3410 و S8003 سامسونگ که به ترتیب به بهای ۱۷۵ و ۳۸۵ هزار تومان به فروش می رسد، به دلیل استقبال مشتریان فروش بالایی داشت.صفحه نمایش TFT لمسی، حافظه …

 به گزارش خبرنگار سازمان خبری موبنا، امکانات و قیمت مناسب این مدل گوشی ها باعث شده تا بیشتر متقاضیان ترجیح به خرید آنها داشته باشند.
گوشی های B3410 و S8003 سامسونگ که به ترتیب به بهای ۱۷۵ و ۳۸۵ هزار تومان به فروش می رسد، به دلیل استقبال مشتریان فروش بالایی داشت.
صفحه نمایش TFT لمسی، حافظه داخلی ۳۰ مگابایتی و ارتقا آن توسط مموری کارت microSD  تا هشت گیگابایت و دوربین عکاسی و فیلمبرداری دو مگاپیکسلی از مشخصات فنی گوشی B3410 به شمار می آید.
صفحه نمایش لمسی AMOLED  ، ارتقا حافظه داخلی توسط مموری کارت تا ۱۶ گیگابایت، دوربین عکاسی و فیلمبرداری پنج مگاپیکسلی نیز از مشخصات فنی گوشی S8003 سامسونگ به شمار می آید.
گوشی F480 سامسونگ که بیش از  دو سال است وارد بازار تلفن همراه شده نیز از فروش بالایی در بازار ایران برخوردار شده که به بهای ۲۳۶ هزار تومان فروخته می شود. این گوشی دارای صفحه نمایش TFT لمسی ، دوربین عکاسی و فیلمبرداری پنج مگاپیکسلی و ارتقای حافظه داخلی با مموری کارت تا هشت گیگابایت است.
گوشی M8910 و I8910 از دیگر مدل های این برند است که در جایگاههای بعدی پرفروش ترین های سامسونگ قرار دارد. این دو مدل به ترتیب به بهای ۵۷۸ و ۵۵۷ هزار تومان در اختیار مشتریان قرار می گیرد.
فروش گوشی های  S7350 ، S3653 ، M7603  سامسونگ نیز در بازار تلفن همراه جالب توجه است . این سه مدل به ترتیب به بهای ۲۳۱ ، ۱۶۴و ۲۸۹ هزار تومان در اختیار مشتریان قرار می گیرد.
۱۲۹/۱۲۸/

نوشته های مشابه

دکمه بازگشت به بالا