گوشی X6 نوکیا قاچاقی وارد بازار تلفن همراه کشور شد

به گزارش خبرنگار سازمان خبری موبنا، این مدل مانند سایر گوشی ها برای اولین بار توسط فعالان غیرقانونی و با قیمت کاذب در بازار تلفن همراه کشور عرضه شد.این مدل نوکیا که دارای صفحه نمایش TFT لمسی  ۲/۳ اینچی با قابلیت نمایش ۱۶ میلیون رنگ است با قیمت ۸۵۰ هزار تومان با گارانتی متفرقه در …

به گزارش خبرنگار سازمان خبری موبنا، این مدل مانند سایر گوشی ها برای اولین بار توسط فعالان غیرقانونی و با قیمت کاذب در بازار تلفن همراه کشور عرضه شد.
این مدل نوکیا که دارای صفحه نمایش TFT لمسی  ۲/۳ اینچی با قابلیت نمایش ۱۶ میلیون رنگ است با قیمت ۸۵۰ هزار تومان با گارانتی متفرقه در اختیار مشتریان قرار می گیرد.
طبق روال همیشه گوشی هایی که برای اولین بار توسط فعالان غیرقانونی وارد بازار کشور می شود با قیمت کاذب عرضه می شود. اما با گذشت زمان کوتاهی بهای آن به طور چشمگیر کاهش می یابد.
 گوشی X6 نوکیا  ۱۲۲ گرمی در ابعاد ۱۱۱ در ۵۱ در ۸/۱۳ میلیمتر ساخته شده است.
این گوشی که از چهار باند ۸۵۰ ، ۹۰۰ ، ۱۸۰۰ ، ۱۹۰۰ GSM و دو باند ۹۰۰ و ۲۱۰۰ HSDPA پشتیبانی می کند، در رنگ بندی آبی، سفید ، قرمزو مشکی تولید می شود و سطح آن از شیشه ساخته شده و ضد خراش است.
بعضی دیگر از ویژگی های بارز نمایشگر آن تشخیص دست خط، سنسور proximity برای خاموش کردن خودکار و سنسور شتاب سنج برای چرخاندن خودکار تصویر صفحه ی نمایشگر به حالت افقی و عمودی است.
سیستم عامل گوشی X6 نوکیا سری ۶۰ نوکیا و نسخه ۴/۹ است .
دوربین عکاسی و فیلمبرداری پنج مگاپیکسلی این گوشی در رزولوشن ۲۵۹۲ در ۱۹۴۴ پیکسل کار می کند و دارای فوکوس خودکار است.
 دوربین این مدل گوشی قابلیت فیلمبرداری با کیفیت VGA و ۳۰ فریم بر ثانیه را دارد.
این گوشی دارای بلوتوث نسخه دو به همراه A2DP ، پورت Micro USB ، ۳G، GPRS و Wi-Fi
است.
حافظه داخلی این گوشی ۳۲ گیگابایتی است. همچنین به دلیل حافظه بالا این مدل نوکیا فاقد مموری کارت است.
سیستم موقعیت یاب جهانی GPS، سنسور ماسوره ای(proximity sensor) برای خاموش کردن اتوماتیک گوشی، سنسور شتاب سنج برای چرخش خودکار صفحه ی نمایش به حال عمودی و افقی، سطح شیشه ای ضد خش نمایشگر، قابلیت تشخیص دست خط(Handwriting Recognition) ،دوربین با لنز کارل زایس، درج موقعیت زمانی و مکانی بر روی عکس، قطب نمای دیجیتالی، خروجی تلوزیون، مرورگر اسناد Microsoft office و photo editor از دیگر امکانات تعبیه شده در این گوشی به شمار می آید.
باتری گوشی X6 نوکیا دارای لیتیوم- یون ۱۲۰۰ میلی آمپری است که در زمان مکالمه به مدت هشت ساعت و ۳۰ دقیقه، و در زمان انتظار به مدت ۴۰۱ ساعت کار می کند.
۱۲۹/۱۵

 

 

نوشته های مشابه

دکمه بازگشت به بالا