رشد نقره ای گوشی های هوشمند در سال ۲۰۰۹

به گزارش اخبار خارجی موبنا به نقل از سلولارنیوز، براساس تحقیقات IMS Research رشد در بخش بازار گوشی های هوشمند نسبت به کل گوشی های تلفن همراه ۷.۹ درصد تخمین زده شد.زمانی گوشی های هوشمند جنبه لوکس و ابزارهای انحصاری و منحصر به فرد داشتند اما امروزه روش استفاده و دید کاربران نسبت به این …

به گزارش اخبار خارجی موبنا به نقل از سلولارنیوز، براساس تحقیقات IMS Research رشد در بخش بازار گوشی های هوشمند نسبت به کل گوشی های تلفن همراه ۷.۹ درصد تخمین زده شد.
زمانی گوشی های هوشمند جنبه لوکس و ابزارهای انحصاری و منحصر به فرد داشتند اما امروزه روش استفاده و دید کاربران نسبت به این مدل گوشی ها تغییر کرده است. البته قیمت این دستگاه ها در تفاوت دیدگاه ها بی تاثیر نبود. در آن زمان گوشی های هوشمند از قیمت بسیار بالایی برخوردار بودند اما امروزه به دلیل وفور گوشی های هوشمند و رقابتی که باعث کاهش قیمت ها شده این امکان را برای کاربران به وجود آورد تا از این دستگاه ها استفاده کنند.
دلیل دیگری که این گوشی ها را خاص جلوه می داد این بود که تعداد معدودی از تولید کنندگان گوشی هوشمند می ساختند اما امروزه همه شرکت هایی که در زمینه تولید گوشی فعالیت می کنند تعداد زیادی از این مدل گوشی ها در سبد کالای خود دارند.
بر اساس این گزارش رشد گوشی های هوشمند در بازار آمریکای شمالی و غرب اروپا مشهود است.
۱۳۵/۱۵

نوشته های مشابه

دکمه بازگشت به بالا