قبول و توزیع ۶۱۰ میلیون مرسوله پستی

 به گزارش سازمان خبری به نقل از روابط عمومی وزارت ارتباطات و فناوری اطلاعات محمد حسن محبیان اظهار داشت: این مرسولات از طریق بیش از ۱۷ هزار واحد پستی شهری و روستایی از متقاضیان جمع آوری و توزیع شده است. وی افزود: هم اکنون بیش از نه هزارو ۲۰۰ دفتر ICT روستایی و چهار هزار …

 به گزارش سازمان خبری به نقل از روابط عمومی وزارت ارتباطات و فناوری اطلاعات محمد حسن محبیان اظهار داشت: این مرسولات از طریق بیش از ۱۷ هزار واحد پستی شهری و روستایی از متقاضیان جمع آوری و توزیع شده است.
وی افزود: هم اکنون بیش از نه هزارو ۲۰۰ دفتر ICT روستایی و چهار هزار و ۴۰۰ دفتر خدمات ارتباطی شهری در راستای اجرای مصوبه هیات وزیران مبنی بر ایجاد پیشخوان دولت، راه اندازی شده که خدمات پستی مورد نیاز مردم را به آن ها، ارایه می کنند.
مدیر عامل شرکت پست در باره خدماتی که به متقاضیان ارایه می شود نیز گفت: در حال حاضر و با هماهنگی های صورت گرفته با سازمان های ذی ربط، اوراق مالیاتی سازمان امور مالیاتی، ابلاغیه های سازمان تأمین اجتماعی، ابلاغ احکام و آراء صادره از سازمان های تابعه قوه قضائیه و ابلاغ تخلفات ساختمانی از طرف شهرداری، از طریق پست صورت می گیرد.
وی خاطر نشان کرد: توزیع گذرنامه، گواهینامه، کارت خودرو، کارت معافیت نظام وظیفه، کارت هوشمند سوخت، قبوض و سیم کارت تلفن همراه از دیگر خدماتی است که از سوی شرکت پست ارایه می شود که به واسطه آن حجم زیادی از مسافرت های زائد درون شهری و بین شهری کاسته شده است.
 محبیان با اشاره به برنامه های سال ۸۸ نیز تصریح کرد: حمایت و پشتیبانی از بخش غیر دولتی در ارائه خدمات پستی و خدمات فناوری اطلاعات، توسعه سرویس های پستی موجود و ایجاد سرویس های نوین از جمله برنامه های سال جاری است.
وی ادامه داد: از دیگر برنامه های سال ۸۸ می توان به ایجاد و توسعه سرویس تجارت الکترونیکی، افزایش سرمایه گذاری بخش غیر دولتی در پست و ایجاد سازمان خدمات پست دولتی اشاره کرد.
۱۱۷/
 

نوشته های مشابه

دکمه بازگشت به بالا