بازار سرد گوشی های گران قیمت

 به گزارش خبرنگار سازمان خبری موبنا، کاهش نقدینگی مردم از جمله دلایل اصلی است که به بی رونقی بازار گوشی های گران قیمت دامن زده است به طوری که بهای فروش این نوع گوشی ها نسبت به یک ماه گذشته تا سقف ۵۰۰ هزار تومان کاهش یافته است.هم اکنون گوشی های گران قیمت موجود در …

 به گزارش خبرنگار سازمان خبری موبنا، کاهش نقدینگی مردم از جمله دلایل اصلی است که به بی رونقی بازار گوشی های گران قیمت دامن زده است به طوری که بهای فروش این نوع گوشی ها نسبت به یک ماه گذشته تا سقف ۵۰۰ هزار تومان کاهش یافته است.
هم اکنون گوشی های گران قیمت موجود در بازار که شامل برندهای معتبر همچون ورساچی، گوچی، دی اند جی، ورتو ، فراری و غیره می شوند که با هزنیه بالای یک میلیون تومان دربازار عرضه می شود.
البته تمامی گوشی هایی که با قیمت چند میلیونی در بازار عرضه می شوند پایه و قیمت ثابتی ندارند و بهای فروش آنها تنها بستگی به سلیقه فروشندگان دارد.
دو مدل گوشی ورتو که تا چند ماه گذشته به بهای چهار میلیون تومان و سه میلیون و ۲۰۰ هزار تومان به فروش می رسید هم اکنون با قیمت سه میلیون و ۵۰۰ هزار تومان و دو میلیون و ۷۰۰ هزار تومان در بازار عرضه می شود.
مدل های چینی این نوع گوشی ها که با قیمت های پایین از نمونه های اصلی آن دربازار عرضه می شود اما باز هم  این گوشی ها نتوانسته اند تمایل مشتریان را به خود جلب کنند.
 با توجه به شرایط فعلی بازار تلفن همراه تنها گوشی هایی که در میانگین قیمت ۱۵۰ تا ۲۵۰ هزار تومان است، بیشترین آمار متقاضی را در بازار تلفن همراه به خود اختصاص داده اند.
از اوایل سال جاری خرید و فروش این کالای ارتباطی نسبت به روزهای پایانی سال گذشته کاهش یافته است که این امر موجب شده قیمت تمامی گوشی های موجود در بازار روند نزولی در پیش گیرد.
 هم اکنون گوشی های گران قیمت موجود در بازار از دو میلیون شروع و به تا ۱۰ میلیون تومان هم می رسد.
۱۲۹/

 

نوشته های مشابه

دکمه بازگشت به بالا