بهره‌برداری از پروژه‌های مخابراتی استان همدان

به گزارش خبرگزاری فارس از همدان به نقل از روابط عمومی شرکت مخابرات استان، در ایام الله دهه فجر چندین طرح در استان همدان به بهره‌برداری می‌رسد.در شهرستان‌ همدان تعداد پروژه قابل افتتاح با اعتباری بالغ بر ۲۱ میلیارد و ۸۸ میلیون ریال شامل افتتاح و بهره‌برداری و راه‌اندازی سوئیچ تلفن همراه، کافوی نوری، سیستم …

به گزارش خبرگزاری فارس از همدان به نقل از روابط عمومی شرکت مخابرات استان، در ایام الله دهه فجر چندین طرح در استان همدان به بهره‌برداری می‌رسد.
در شهرستان‌ همدان تعداد پروژه قابل افتتاح با اعتباری بالغ بر ۲۱ میلیارد و ۸۸ میلیون ریال شامل افتتاح و بهره‌برداری و راه‌اندازی سوئیچ تلفن همراه، کافوی نوری، سیستم کباتل، سیستم‌های stm64 R4x2 – OLT8x2 – BTS و تلفن‌های همگانی هستند.
در شهرستان ملایر نیز تعداد شش پروژه با اعتباری بالغ بر ۲ میلیارد و ۷۳۰ میلیون ریال شامل افتتاح و بهره‌برداری از کافوی نوری، سیستم‌های TEL PARS-STM64 و تلفن‌های همگانی است.
در شهرستان نهاوند تعداد شش پروژه با اعتباری بالغ بر ۵ میلیارد و ۴۰ میلیون ریال شامل کافورهای نوری سیستم‌های TEL PARS-STM64 و نصب تلفن‌های همگانی افتتاح و بهره‌برداری می‌شوند.
همچنین در شهرستان تویسرکان تعداد هشت پروژه با اعتباری بالغ بر ۲ میلیارد و ۳۵۰ میلیون ریال شامل سیستم‌های CARIN-STM64 و تلفن‌های همگانی به بهره‌برداری می‌رسد.
در شهرستان اسدآباد نیز تعداد پروژه‌ها هشت مورد با اعتباری بالغ بر ۳ میلیارد و ۱۵۰ میلیون ریال شامل افتتاح و بهره‌برداری از CARIN-STM64 و تلفن‌های همگانی است.
افتتاح و بهره‌برداری در شهرستان بهار تعداد پروژه‌ها چهار مورد با اعتباری بالغ بر ۳ میلیارد ۴۱۰ میلیون ریال شامل سیستم‌های BTS-STM4 و تلفن‌های همگانی است.
در شهرستان کبودرآهنگ نیز تعداد پروژه‌ها سه مورد با اعتباری بالغ بر ۲ میلیارد و ۷۶۰ میلیون ریال شامل افتتاح و بهره‌برداری از سیستم‌های STM64-WLL و تلفن‌های همگانی است.
همچنین در شهرستان رزن تعداد پروژه‌ها هشت مورد با اعتباری بالغ بر ۲ میلیارد و ۱۱۰ میلیون ریال شامل افتتاح و بهره‌برداری از سیستم‌های CARIN و تلفن‌های همگانی است.
جمع کل اعتبار و هزینه‌ها در سطح استان ۴۲ میلیارد و ۶۳۸ میلیون ریال است.

نوشته های مشابه

دکمه بازگشت به بالا