واگذاری اینترنت پرسرعت درتمام مناطق تهران تا یک هفته دیگر

” محمد خجسته نیا ” روز یکشنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا افزود: هم اکنون اشتراک اینترنت پر سرعت ADSL در مناطق ۲ ، ۶ و ۸ عرضه می شود و متقاضیان با مراجعه به مرکز مخابراتی منطقه مربوطه می توانند درخواست اشتراک بدهند.وی با بیان اینکه در این مرحله ۶۰ هزار پورت …

” محمد خجسته نیا ” روز یکشنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا افزود: هم اکنون اشتراک اینترنت پر سرعت ADSL در مناطق ۲ ، ۶ و ۸ عرضه می شود و متقاضیان با مراجعه به مرکز مخابراتی منطقه مربوطه می توانند درخواست اشتراک بدهند.
وی با بیان اینکه در این مرحله ۶۰ هزار پورت پر سرعت از سوی مخابرات استان تهران واگذار می شود ، افزود: برنامه این شرکت واگذاری ۶۰۰ هزار پورت تا تابستان سال آینده است .
خجسته نیا روند اداری اتصال و واگذاری ADSL به مشترکان را کوتاه عنوان کرد و افزود: بعد از تقاضا و ارایه درخواست اشتراک بین ۲۴ تا حداکثر ۴۸ ساعت ADSL درخواستی وصل می شود .
گفتنی است، پیش از این مدیرعامل شرکت مخابرات استان تهران قول واگذاری خدمات اینترنت پرسرعت (ADSL ) را در مهر ماه و سپس آذر ماه امسال داده بود که به دلیل تاخیر در تحویل تجهیزات از سوی پیمانکار مربوطه، زمان واگذاری به تعویق افتاد.
به گفته “محمدروح اللهی ” ، شرکت مخابرات استان تهران سفارش خرید ۸۰ هزار پورت پر سرعت را به پیمانکار مربوطه داده بود واز آنجایی که شرکت مخابرات اجازه خرید خارجی ندارد و نیازهای خود را از شرکت‌های داخلی تامین می‌کند، شرکت‌های داخلی برخی تجهیزات را از شرکت‌های خارجی خریداری می‌کنند.
وی پیش از این اعلام کرده بود، شرکت مخابرات استان تهران توان راه اندازی یک میلیون پورت پرسرعت را دارد ولی تاکنون فقط اعتبار ۸۰ هزار پورت تامین شده است.

نوشته های مشابه

دکمه بازگشت به بالا