تلویزیونهای LED سه بعدی سامسونگ به نمایش درآمد

به گزارش خبرنگار سازمان خبری موبنا به نقل از روابط عمومی سامسونگ، این شرکت نسل بعدی تلویزیون‌های LED را معرفی کرد که در آنها برای اولین بار از پردازنده سه‌بعدی داخلی استفاده شده است. طراحی پیشرفته در کنار مجموعه‌ای از امکانات و ویژگی‌های مختلف، این سری را برای هر نوع دکوراسیونی مناسب می‌سازد. مدل ۹۰۰۰ که …

به گزارش خبرنگار سازمان خبری موبنا به نقل از روابط عمومی سامسونگ، این شرکت نسل بعدی تلویزیون‌های LED را معرفی کرد که در آنها برای اولین بار از پردازنده سه‌بعدی داخلی استفاده شده است. طراحی پیشرفته در کنار مجموعه‌ای از امکانات و ویژگی‌های مختلف، این سری را برای هر نوع دکوراسیونی مناسب می‌سازد.
 مدل ۹۰۰۰ که اولین نوع این سری است توانسته جایزه بهترین نوآوری نمایشگاه CES 2010 را از آن خود کرده است.
در این سری، سامسونگ بهترین‌های LED TV خود را که شامل مدل‌های اولیه HD تا مدل‌های پیشرفته FullHD می‌شود در اندازه‌های مختلف ارائه کرده است.
Yangkyu Kim” ” نائب رئیس بخش صوتی و تصویری شرکت سامسونگ با اشاره به این که پیشرفت سامسونگ در زمینه تلویزیون‌های LED تصادفی نبوده گفت: ما نیازهای کاربران برای داشتن کیفیت تصویر عالی، باریک بودن هرچه بیشتر محصولات و سازگاری با محیط زیست و توان مصرفی مناسب را در نظر گرفته‌ایم.
وی افزود: در این سری جدید، سامسونگ نه تنها بار دیگر استاندارد‌های این صنعت را در زمینه کیفیت تصویرارتقاء داده، بلکه در فناوری و نوآوری‌های به کار رفته نیز پیشگام بوده است.
وی خاطرنشان کرد: در این سری هشت محصول در نظر گرفته شده که اندازه آنها بین ۱۹ تا ۶۵ اینچ است که یکی از گسترده ‌ترین تنوع محصولی را تا به امروز شامل می‌شود.
تنوع محصولات از سری ۹۰۰۰ گرفته تا سری‌های ۷۰۰۰ و ۶۵۰۰، طیف گسترده ای را پیش روی مشتریان قرار می‌دهند تا مدل دلخواهشان را براساس نیاز و سبک زندگی خود انتخاب کنند. 
مدل‌های پیشرفته تلویزیون‌LED امسال که شامل سری‌های ۷۰۰۰، ۸۰۰۰ و ۹۰۰۰ می‌شوند، همگی دارای پردازنده سه‌بعدی داخلی هستند که برای انواع استانداردهای سه‌بعدی از جمله فرمت‌های FullHD و Blu-Ray بهینه شده است.
سامسونگ با ارائه پخش‌کننده Blu-Ray سه‌بعدی (مدل BD-C6900)، مجموعه کاملی برای ایجاد تصاویر سه‌بعدی در خانه فراهم کرده است. برای اضافه‌کردن بعد سوم به برنامه‌های دو بعدی تلویزیونی، سامسونگ فناوری‌ای را در پردازنده‌های سه‌بعدی خود در نظر گرفته که می‌تواند به طور خودکار و بدون تأخیر، تصاویر دو بعدی را به سه‌بعدی تبدیل نماید. تصور کنید که مسابقه فوتبال مورد علاقه شما با افزوده شدن بعد سوم همچون زمانی که در استادیوم حضور دارید به صورت کاملاً زنده برایتان پخش خواهد شد.
در تلویزیون‌های LED سامسونگ کیفیت بی‌نظیر تصویر با استفاده از تلفیق دو فناوری امکان پذیر شده که در آن علاوه بر بهره مند شدن از کیفیت عالی نور LED از فناوری کنترل نورپردازی تصویر در تلویزیون‌های LED استفاده شده است.
 ترکیب این دو فناوری همراه با کیفیت بالای منبع نور‌ LED و سیسنم انحصاری بهبود تصاویر و پردازنده ویدئویی مخصوص به کار رفته توسط سامسونگ ،ایجاد تصاویر با کیفیت و رنگ‌های شفاف و نسبت کنتراست بالاتر را تضمین می‌کند.
۱۲۹/۱۲۸/

نوشته های مشابه

دکمه بازگشت به بالا