کاهش ۸۵ درصدی تعرفه تماس‌های دریافتی در شبکه ترکسل

به گزارش سازمان خبری موبنا عباس لطفعلیان اظهار داشت: پس از کاهش ۶۸ درصدی تعرفه تماس‌های دریافتی در شبکه اپراتور اتصالات امارات، با رایزنی‌های انجام شده، از تاریخ سی‌ام دیماه امسال ، تماس‌های دریافتی در شبکه اپراتور ترکسل ترکیه نیز با کاهش ۸۵ درصدی روبرو شد. یعنی مشترکان همراه‌اول در ترکیه که از شبکه ترکسل …

به گزارش سازمان خبری موبنا عباس لطفعلیان اظهار داشت: پس از کاهش ۶۸ درصدی تعرفه تماس‌های دریافتی در شبکه اپراتور اتصالات امارات، با رایزنی‌های انجام شده، از تاریخ سی‌ام دیماه امسال ، تماس‌های دریافتی در شبکه اپراتور ترکسل ترکیه نیز با کاهش ۸۵ درصدی روبرو شد. یعنی مشترکان همراه‌اول در ترکیه که از شبکه ترکسل تماس دریافتی داشته باشند از این به بعد به جای ۱۱۸۱۸ ریال ۱۶۶۹ ریال می‌پردازند.
وی با بیان اینکه در حال حاضر نرخ تماس‌های خروجی به مقصد ایران از ترکیه ۳۶۵۳۵ ریال به ازای هر دقیقه می‌باشد، توصیه کرد: مشترکان ارتباطات بین‌الملل خود را به گونه‌ای مدیریت کنند که بیشتر تماس‌ها از نوع دریافتی باشد.
لطفعلیان افزود: هم‌اکنون سه اپراتور در کشور ترکیه طرف ‌قرارداد رومینگ با همراه اول هستند که کاهش نرخ تماس‌های دریافتی فقط با ترکسل انجام شده است . در آینده نزدیک پس از نهایی شدن مذاکرات با سایر اپراتورها اخبار کاهش تعرفه رومینگ به اطلاع مشترکان خواهد رسید.
۱۲۸/۱۵ 

نوشته های مشابه

دکمه بازگشت به بالا