رگولاتوری تعرفه سرویس وایمکس را به زودی اعلام می کند

محمدرضا فرنقی زاد در گفت وگو با خبرنگار سازمان خبری موبنا اظهار داشت: چندی پیش اپراتورهای وایمکس پیشنهاد تعرفه این سرویس را به سازمان تنظیم مقررات ارائه دادند ولی به دلیل بالا بودن میزان تعرفه، رگولاتوری پیشنهاد آنها را رد کرد. اپراتورهای وایمکس بار دیگر پیشنهاد خود را به سازمان تنظیم مقررات ارائه دادند. سازمان پس از جمع بندی نهایی تعرفه …

محمدرضا فرنقی زاد در گفت وگو با خبرنگار سازمان خبری موبنا اظهار داشت: چندی پیش اپراتورهای وایمکس پیشنهاد تعرفه این سرویس را به سازمان تنظیم مقررات ارائه دادند ولی به دلیل بالا بودن میزان تعرفه، رگولاتوری پیشنهاد آنها را رد کرد. اپراتورهای وایمکس بار دیگر پیشنهاد خود را به سازمان تنظیم مقررات ارائه دادند. سازمان پس از جمع بندی نهایی تعرفه سرویس وایمکس را اعلام می کند.
به گزارش موبنا لطف الله سبوحی معاون سازمان تنظیم مقررات اعلام کرده بود اپراتورها پیشنهاد خود را برای تعیین تعرفه وایمکس به سازمان تنظیم مقررات ارسال کرده اند و به زودی این تعرفه ها مشخص خواهد شد.
به گزارش موبنا سازمان تنظیم مقررات در آبان ماه سال گذشته به چهار شرکت مبین پایا، ایرانسل، اسپادان و رایانه دانش گلستان برای عرضه سرویس وایمکس مجوز داد.
این اپراتورها موظف شدند ظرف ۹ ماه از دریافت پروانه، این سرویس را عرضه کنند.
۱۱۷/۱۵

نوشته های مشابه

دکمه بازگشت به بالا