سونی اریکسون ۱۶۷ میلیون یورور از دست داد

به گزارش اخبار خارجی موبنا به نقل از جی اس ام آرنا، شرکت سونی اریکسون در طول فصل چهارم سال ۲۰۰۹ توانست نیم میلیون دستگاه گوشی به فروش برساند، با این حال ۱۶۷ میلیون یورو ضرر مالی به ثبت رساند.در طول فصل تعطیلات میانگین قیمت فروش گوشی های سونی اریکسون به ۱۲۰ یورو رسید و …

به گزارش اخبار خارجی موبنا به نقل از جی اس ام آرنا، شرکت سونی اریکسون در طول فصل چهارم سال ۲۰۰۹ توانست نیم میلیون دستگاه گوشی به فروش برساند، با این حال ۱۶۷ میلیون یورو ضرر مالی به ثبت رساند.
در طول فصل تعطیلات میانگین قیمت فروش گوشی های سونی اریکسون به ۱۲۰ یورو رسید و به این شکل ۱۴.۶ میلیون دستگاه گوشی به فروش رساند.
عرضه گوشی های XPERIA X2 و XPERIA X10 بر افزایش فروش این شرکت بی تاثیر نبود. البته میزان درآمد این شرکت در طول سه ماهه چهارم سال ۲۰۰۹ حدود ۸۰۰ میلیون یورو برآورد شد.
در طول فصل چهارم سال گذشته سونی اریکسون ۵۷.۱ میلیون دستگاه گوشی به فروش رساند که نسبت به سال ۲۰۰۸ حدود ۴۱ درصد افزایش نشان داد.
در طول این فصل میانگین قیمت گوشی های سونی اریکسون به ۱۱۹ یورو رسید که نسبت به مدت زمان مشابه سال قبل با ۲.۵ درصد افزایش همراه بود.
۱۳۵/۱۵

نوشته های مشابه

دکمه بازگشت به بالا