MSI کتابخوان دوصفحه ای چند منظوره ساخت

به گزارش اخبار خارجی موبنا به نقل از نکسوس، کتابخوان های جدید MSI به جای صفحه کلید کامل و صفحه نمایش، دارای دو صفحه نمایش لمسی هستند. این دستگاه ها که “eReaders” خوانده می شوند از سیستم عامل ویندوز ۷ پشتیبانی می کنند.این دستگاه ها در قالب نت بوک راهی بازار می شوند و از …

به گزارش اخبار خارجی موبنا به نقل از نکسوس، کتابخوان های جدید MSI به جای صفحه کلید کامل و صفحه نمایش، دارای دو صفحه نمایش لمسی هستند. این دستگاه ها که “eReaders” خوانده می شوند از سیستم عامل ویندوز ۷ پشتیبانی می کنند.
این دستگاه ها در قالب نت بوک راهی بازار می شوند و از پردازنده اتم اینتل پشتیبانی خواهند کرد. این دو صفحه نمایش به جای یکدیگر هم مورد استفاده قرار می گیرند.
این دستگاه ها همچنین شبیه تبلت عمل می کنند و می توان از هر دو صفحه نمایش برای کاربردهای تبلت بهره برد. صفحه کلید دستگاه کاربرد دیجیتالی دارد و کاربران می توانند از صفحه کلید مجازی شبیه صفحه کلید دیجیتالی استفاده کنند.
صفحه نمایش یکی ازا ین دستگاه ها ۱۰ اینچی لمسی است. مدل کوچکتر دارای صفحه نمایش هفت اینچی است. صفحه نمایش در هر دو دستگاه، چند لمسی است و کاربران از دو دست می توانند برای کار با آن استفاده کنند. درباره قیمت و زمان عرضه این دستگاه ها هنوز اطلاعی ارایه نشده است.
۱۳۵/۱۵

نوشته های مشابه

دکمه بازگشت به بالا