یکی از نمایندگی های سونی اریکسون در ایران نیمه تعطیل شد

به گزارش خبرنگار سازمان خبری موبنا، مدتی است به دلیل شرایط فعلی بازار تلفن همراه فعالیتی از شرکت سیتادل تلکام برای عرضه گوشی های سونی اریکسون دیده نمی شود و از سه ماه گذشته نیز تنها گوشی های موجود در انبار را روانه بازار می کردند.کاهش فعالیت این نماینده در حالی است که چندی پیش مدیرعامل شرکت …

به گزارش خبرنگار سازمان خبری موبنا، مدتی است به دلیل شرایط فعلی بازار تلفن همراه فعالیتی از شرکت سیتادل تلکام برای عرضه گوشی های سونی اریکسون دیده نمی شود و از سه ماه گذشته نیز تنها گوشی های موجود در انبار را روانه بازار می کردند.
کاهش فعالیت این نماینده در حالی است که چندی پیش مدیرعامل شرکت سیتادل تلکام عرضه کننده گوشی های سونی اریکسون در این باره گفته بود: این شرکت به دلیل تعرفه بالای واردات گوشی تلفن همراه و بی توجهی مسوولان دولتی در برابر واردات غیرقانونی دیگر نمی تواند همانند سابق به فعالیت خود ادامه دهد.
به گفته “سعید اسکندری ” ، این شرکت با توجه به شرایط بازار و بالا بودن تعرفه واردات این کالای ارتباطی نمی تواند به راحتی به واردات گوشی های سونی اریکسون بپردازد چرا که از ابتدای سال جاری دچار ضرر و زیان های هنگفتی شده ایم.
به گزارش موبنا، به دلیل تعرفه بالای واردات گوشی تلفن همراه و گستردگی قاچاق در بازار تلفن همراه جایی برای واردات قانونی گوشی تلفن همراه باقی نمانده است.
از ابتدای سال جای به دلیل شرایط نامناسب بازارتلفن همراه برخی از شرکت های صاحب نام در این زمینه  از دور خارج شدند و سایر شرکت ها نیز متحمل ضررهای هنگفتی شدند. به طوری که مدیرعامل شرکت پارس کامتل چندی پیش از ضرر و زیان ۵/۱ میلیارد تومانی این شرکت در حوزه بازار تلفن همراه خبر داده بود.
۱۲۹/۱۲۸

نوشته های مشابه

دکمه بازگشت به بالا