استفاده از نقشه های دیجیتالی برای طراحی شبکه تلفن همراه

حسن رضوی در گفت وگو با خبرنگار سازمان خبری موبنا با بیان اینکه به تناسب رشد تکنولوژی، اطلاعات دقیق تر می شود، اظهار داشت: نقشه های دیجیتالی دائما برای طراحی شبکه  مورد استفاده قرار می گیرد.وی با بیان اینکه دقت نقشه هایی که در گذشته توسط ماهواره ها گرفته می شد، پنج  تا ده متر …

حسن رضوی در گفت وگو با خبرنگار سازمان خبری موبنا با بیان اینکه به تناسب رشد تکنولوژی، اطلاعات دقیق تر می شود، اظهار داشت: نقشه های دیجیتالی دائما برای طراحی شبکه  مورد استفاده قرار می گیرد.
وی با بیان اینکه دقت نقشه هایی که در گذشته توسط ماهواره ها گرفته می شد، پنج  تا ده متر بود ، اظهار داشت: امروزه دقت نقشه دیجیتالی به  ۲۰ سانتی متر رسیده است.
رضوی گفت: البته داده های نقشه های دیجیتالی درحدود شش ماه قابل استفاده است. چون  فاصله ارتفاعات  تغییر می کند و دوباره نیاز به نقشه برداری جدید است.
به گزارش موبنا شبکه شرکت ارتباطات سیار دارای ۳۵ میلیون مشترک است و ۱۰۷۸ شهر و ۳۸ هزار کیلومترجاده را تحت پوشش قرار داده است. ضریب نفوذ همراه اول در کشور حدود ۴۵ درصد است و ارتباط رومینگ بین الملل این اپراتور با ۱۰۹ کشور جهان برقرار شده است. تاکنون ارتباطات سیار موفق به نصب ۱۸ هزار آنتن تلفن همراه در کشور شده است.
۱۱۷/۱۵

نوشته های مشابه

دکمه بازگشت به بالا