شبکه‌های نسل آینده فرصت جدید کشور

 به گزارش سازمان خبری موبنا به نقل ازروابط عمومی شرکت مخابرات ایران  ناصر یوسف‌پور گفت: این فرصت‌ها در تمامی حوزه‌های مرتبط با “کشور الکترونیک” از جمله دولت، تجارت و بانکداری الکترونیک قابل تاکید است. وی با بیان اینکه مجموعه‌ای از فرصت‌ها و چالش‌ها در به‌کارگیری تکنولوژی‌های جدید باید مورد مطالعه مسوولان راهبردی و تمام دست‌اندرکاران …

 به گزارش سازمان خبری موبنا به نقل ازروابط عمومی شرکت مخابرات ایران  ناصر یوسف‌پور گفت: این فرصت‌ها در تمامی حوزه‌های مرتبط با “کشور الکترونیک” از جمله دولت، تجارت و بانکداری الکترونیک قابل تاکید است.
وی با بیان اینکه مجموعه‌ای از فرصت‌ها و چالش‌ها در به‌کارگیری تکنولوژی‌های جدید باید مورد مطالعه مسوولان راهبردی و تمام دست‌اندرکاران دولت و بخش خصوصی قرار گیرد افزود: در این صورت نتیجه مطالعات، در توسعه کشور مفید و ثمربخش خواهد بود.
یوسف پوردر ارزیابی شرایط فعلی کشور در حوزه فن‌آوری اطلاعات و ارتباطات تصریح کرد: در حال حاضر باید نگرش مثبت تمامی سطوح تصمیم‌ساز و تصمیم‌گیر در سطح قوای سه‌گانه برای توسعه به‌کارگیری از فن‌آوری‌های نوین را به فال نیک گرفت و از آن به‌عنوان مزیت تمام عیار نام برد.
رییس کمیته راهبردی شبکه‌های نسل جدید با ذکر این نکته که در حال حاضر این کمیته به قوت فرآیند بررسی‌های کارشناسی خود را در مورد الزامات به‌کارگیری شبکه‌های نسل نو ادامه می‌دهد افزود: هرگونه شتابزدگی در این حوزه با توجه به لزوم سرمایه‌گذاری‌های هنگفت منجر به هدر رفتن سرمایه‌های کشور خواهد شد.
چهارمین همایش ملی فن‌آوری اطلاعات و ارتباطات با موضوع اصلی “تجارت الکترونیکی در فضای شبکه‌های نسل آینده” ۱۷ بهمن‌ماه سال جاری در هتل المپیک تهران برگزار خواهد شد.
۱۱۷/

نوشته های مشابه

دکمه بازگشت به بالا