معرفی گوشی های پرفروش اچ تی سی

به گزارش خبرنگار سازمان خبری موبنا، امکانات بالا و قیمت مناسب مدل های فوق باعث شده بیشتر مشتریان ترجیح به خرید آنها داشته باشند. گوشی touch pro2  با گارانتی رسمی با قیمت فروش ۶۸۲هزار تومان توانسته در لیست پرفروش ترین های این برند جا گیرد. این مدل گوشی اچ تی سی دارای صفحه نمایش tft لمسی …

به گزارش خبرنگار سازمان خبری موبنا، امکانات بالا و قیمت مناسب مدل های فوق باعث شده بیشتر مشتریان ترجیح به خرید آنها داشته باشند. گوشی touch pro2  با گارانتی رسمی با قیمت فروش ۶۸۲هزار تومان توانسته در لیست پرفروش ترین های این برند جا گیرد. این مدل گوشی اچ تی سی دارای صفحه نمایش tft لمسی ۶/۳ اینچی، قابل ارتقای حافظه با مموری کارت microsd transflash و دوربین عکاسی و فیلمبرداری ۱۵/۳ مگاپیکسلی است. گوشی touch2 نیز از دیگر مدل های پرفروش این برند است که با بهای ۴۳۰ هزار تومانی در لیست پرفروش ترین های این برند جای گرفته است.
صفحه نمایشtft  لمسی با قابلیت نمایش ۶۵۵ هزار و ۳۶ رنگ، دوربین عکاسی و فیلمبرداری ۱۵/۳ مگاپیکسلی و قابلیت ارتقای حافظه با مموری کارت microsd از مشخصات فنی گوشی فوق است.
touch viva اچ تی سی که با قیمت ۲۴۸ هزار تومان در بازار تلفن همراه عرضه می شود، توانسته سهم قابل توجهی از فروش این برند را به خود اختصاص دهد.
صفحه نمایشtft با قابلیت نمایش ۶۵۵ هزار و ۳۶ رنگ، دوربین عکاسی و فیلمبرداری دومگاپیکسلی و قابلیت ارتقای حافظه با مموری کارت microsd از مشخصات فنی گوشی touch viva اچ تی سی به شمار می آید. گوشی diamond2 touch اچی تی سی که با قیمت۵۱۷ هزار تومان توانسته مورد استقبال مشتریان قرار گیرد، از امکاناتی چون سیستم عامل microsoft windows mobile 6.1 professional، صفحه نمایش لمسی ، دوربین عکاسی و فیلمبرداری پنج مگاپیکسلی با فوکوس اتوماتیک و دوربین دوم vga، صفحه نمایش tft با قابلیت نمایش ۶۵۵ هزار و ۳۶ رنگ و حافظه داخلی چهار گیگابایت بهره می برد.
گوشی HD2 دیگر مدل های پرفروش این برند است که با بهای ۸۲۰ هزار تومان در اختیار مشتریان قرار می گیرد.
۱۲۹/

نوشته های مشابه

دکمه بازگشت به بالا