تشویق فعالان صنعت برای سپردن کارهای تحقیقاتی به دانشگاهها

به گزارش سازمان خبری موبنا، دکتر مهدی اخوان، در بازدید از دانشگاه صنعتی امیرکبیر در جمع اساتید این دانشگاه ، اظهارداشت: در صورتی که فرصت های تحقیقاتی در اختیار دانشگاهها قرار گیرد، تنوع و نوآوری هایی رخ می دهد که می تواند مانع از فرار مغزها شود. صنعت برخی اوقات به دانشگاه اعتماد نداشته است. دانشگاهها با …

به گزارش سازمان خبری موبنا، دکتر مهدی اخوان، در بازدید از دانشگاه صنعتی امیرکبیر در جمع اساتید این دانشگاه ، اظهارداشت: در صورتی که فرصت های تحقیقاتی در اختیار دانشگاهها قرار گیرد، تنوع و نوآوری هایی رخ می دهد که می تواند مانع از فرار مغزها شود. صنعت برخی اوقات به دانشگاه اعتماد نداشته است. دانشگاهها با انجام پروژه های کاربردی می توانند این اعتماد را برگردانند.
معاون آموزش، پژوهش و امور بین الملل وزارت ارتباطات تصریح کرد: باید فعالان حوزه صنعت را برای سپردن کارهای تحقیقاتی به دانشگاهها تشویق کنیم. وظیفه اصلی دانشگاهها جذب نیروی انسانی بوده و در این کار موفق بوده اند. وزارت ارتباطات به تامین تجهیزات آزمایشگاهی در دانشگاهها اهتمام دارد. خصوصی شدن مخابرات می تواند فرصت خوبی را در اختیار پژوهشگران این حوزه بگذارد.
۱۲۸/۱۵

نوشته های مشابه

دکمه بازگشت به بالا