تولید و تقاضای فناوری اطلاعات نیازمند توازن است

به گزارش خبرگزاری فارس از قم، پرویز رحمتی ظهر امروز در مراسم افتتاحیه نمایشگاه فناوری اطلاعات و ارتباطات استان قم با بیان اینکه فناوری اطلاعات در زمینه‌های مختلف از ظرفیت اجرایی برخوردار است، گفت: جایگاه فناوری اطلاعات باید شناسایی شود تا در حوزه‌های مختلف مورد بهره برداری قرار گیرد.وی با تاکید بر پیشرفت در زمینه …

به گزارش خبرگزاری فارس از قم، پرویز رحمتی ظهر امروز در مراسم افتتاحیه نمایشگاه فناوری اطلاعات و ارتباطات استان قم با بیان اینکه فناوری اطلاعات در زمینه‌های مختلف از ظرفیت اجرایی برخوردار است، گفت: جایگاه فناوری اطلاعات باید شناسایی شود تا در حوزه‌های مختلف مورد بهره برداری قرار گیرد.
وی با تاکید بر پیشرفت در زمینه فناوری اطلاعات در کشور ابراز داشت: رشد ۵۰ درصدی فناوری اطلاعات کشور را به سوی پیشرفت هدایت می‌کند.
رئیس سازمان نظام صنفی رایانه‌ای کشور تصریح کرد: تغییر و تحول دیدگاه‌ها در کشور لازم است تا فناوری اطلاعات با نگاهی گسترده مورد بررسی قرار گیرد.
رحمتی با بیان اینکه تولید و تقاضا در عرصه فناوری اطلاعات نیازمند برقراری توازن است، ابراز داشت: برنامه‌ریزی‌های مدون باید در فناوری اطلاعات و ارتباطات صورت گیرد تا فاصله بین تولید و تقاضا کاهش یابد.
وی تصریح کرد: شناسایی کیفی و کمی تقاضا از جایگاه خاصی برخوردار است که نیازمند مدیریت و ضامن اجرایی قوی است.
رئیس سازمان نظام صنفی رایانه‌ای کشور با اشاره به ظرفیت‌های فناوری اطلاعات و ارتباطات استان قم گفت: استان قم با نگرش توسعه فناوری اطلاعات آینده‌ای درخشان را در این حوزه شاهد خواهد بود.
رحمتی یادآور شد: استان قم با به کارگیری ظرفیت‌های نرم افزاری و سخت‌افزاری باید زمینه‌ای برای گسترش و پیشرفت فناوری اطلاعات و ارتباطات به وجود آورد.

نوشته های مشابه

دکمه بازگشت به بالا