گوشی BL40 ال جی

 به گزارش خبرنگار سازما ن خبری موبنا، این گوشی جدید ال جی با امکانات بالا بزودی با گارانتی رسمی در اختیار مشتریان قرار می گیرد.این مدل ال جی ۱۲۹ گرم وزن دارد و در ابعاد ۱۲۸در ۹/۱۰ در ۵۱ میلیمتر ساخته شده است. نمایشگر لمسی TFT چهار اینچی گوشی BL40 ال جی به راحتی می …

 به گزارش خبرنگار سازما ن خبری موبنا، این گوشی جدید ال جی با امکانات بالا بزودی با گارانتی رسمی در اختیار مشتریان قرار می گیرد.
این مدل ال جی ۱۲۹ گرم وزن دارد و در ابعاد ۱۲۸در ۹/۱۰ در ۵۱ میلیمتر ساخته شده است. نمایشگر لمسی TFT چهار اینچی گوشی BL40 ال جی به راحتی می تواند عکس های پانوراما را با ۱۶ میلیون رنگ نمایش دهد. مدل فوق دارای دوربین عکاسی و فیلمبرداری پنج مگاپیکسلی است. با فلاشی که روی آن نصب شده، کاربر می تواند در محیط های تاریک، عکس های با روشنایی بیشتر و کیفیت بالا تهیه کند. حافظه این گوشی با مموری کارت microSDTransFlash تا ۳۲ گیگابایت ارتقا می یابد.
گوشی BL40 New Chocolate ال جی از ماه آگوست سال جاری میلادی به بازار تلفن همراه معرفی شده است. قیمت نهایی این مدل گوشی ال جی تا زمان ورود به بازار قابل تشخیص نیست. اما پیش بینی می شود بهای فروش آن بین ۵۰۰ تا ۶۰۰ هزار تومان باشد.
۱۲۹/

 

نوشته های مشابه

دکمه بازگشت به بالا