رکود در بازار سیمکارت همچنان حکم فرماست

به گزارش خبرنگار سازمان خبری موبنا، طی هفته گذشته، سیمکارت های دائمی همراه اول به دلیل کاهش تقاضا نوسان قیمتی را تجربه نکرد و با بهای مشخصی همانند هفته های پیشین در اختیار مشتریان قرار گرفت.دست اندرکاران بازار تلفن  همراه معتقدند اشباع بازار سیمکارت و هزنیه بالای سیمکارت های دائمی همراه اول از دلایلی است …

به گزارش خبرنگار سازمان خبری موبنا، طی هفته گذشته، سیمکارت های دائمی همراه اول به دلیل کاهش تقاضا نوسان قیمتی را تجربه نکرد و با بهای مشخصی همانند هفته های پیشین در اختیار مشتریان قرار گرفت.
دست اندرکاران بازار تلفن  همراه معتقدند اشباع بازار سیمکارت و هزنیه بالای سیمکارت های دائمی همراه اول از دلایلی است که باعث شده تا ۰۹۱۲ ها با استقبال چندانی روبرو نباشند.
آنها معتقدند در میان سیمکارت های عرضه شده در بازار تنها سیمکارت های اعتباری به دلیل هزینه پایین از فروش خوبی برخوردار بودند.
سیمکارت های اعتباری همراه اول به دلیل آنتن دهی مناسب بیشترین فروش در میان این نوع سیمکارت ها را به خود اختصاص داد.
سیمکارت های اعتباری همراه اول با نرخ دولتی به بهای ۲۲ هزار و ۶۰۰ تومان و در بازار آزاد با قیمت ۳۰ هزار تومان در اختیار مشتریان قرار گرفت.
سیمکارت های تالیا و ایرانسل نیز به ترتیب با قیمت ۱۲ و ۵ هزار تومان در بازار آزاد این کالای ارتباطی در اختیار مشتریان قرار گرفت.
به گزاش خبرنگار موبنا بیش از ۴۶ میلیون سیمکارت توسط سه اپراتور همراه اول ، تالیا و ایرانسل- ام تی ان عرضه شده است که بیش از دو سوم از این تعداد، سیمکارت اعتباری است.
۱۲۹/

 

نوشته های مشابه

دکمه بازگشت به بالا