معرفی گوشی GW300 ال جی

به گزارش خبرنگار سازمان خبری موبنا، گوشی GW300 ال جی ۹۵ گرمی درابعاد ۸/۱۲ در ۶۱ در ۵/۱۱۵ میلیمتر ساخته شده است.GW300 ال جی علیرغم اینکه دارای یک صفحه کلید کامل QWERTY است، اندازه مناسبی دارد. این گوشی به راحتی در جیب و کیف جا می گیرد. GW300 تماما پلاستیکی است. طراحی ساده دارد. استحکام کافی دارد. …

به گزارش خبرنگار سازمان خبری موبنا، گوشی GW300 ال جی ۹۵ گرمی درابعاد ۸/۱۲ در ۶۱ در ۵/۱۱۵ میلیمتر ساخته شده است.
GW300 ال جی علیرغم اینکه دارای یک صفحه کلید کامل QWERTY است، اندازه مناسبی دارد. این گوشی به راحتی در جیب و کیف جا می گیرد. GW300 تماما پلاستیکی است. طراحی ساده دارد. استحکام کافی دارد. کارکردن با آن راحت است.
این مدل ال جی در دو رنگ مشکی و آبی تولید شده است.کلید ولوم و محل کارت حافظه microSD در طرف چپ گوشی قرار دارند. گوشی  GW300دارای ۱۵ مگابایت است که با مموری کارت تا ۱۶ گیگابایت ارتقا می یابد.
 محل کارت حافظه دارای پوشش پلاستیکی است که مانع ورود گردو غبار به آن می شود. کلید دیافراگم دوربین در طرف راست گوشی است که چندان مورد استفاده قرار نمی گیرد. زیرا دوربین کانون اتوماتیک ندارد و برای کار با آن از کلید حرکتی استفاده می شود .
سوکت صوتی استاندارد ۳.۵ میلی متری و پورت microUSB در بالای گوشی قرار دارد. از این پورت برای انتقال داده و شارژ کردن گوشی استفاده می شود. این بخشی از تغییرات ال جی در جهت کانکتور با استاندارد بالاتر است .
بلندگو و لنز دوربین در قاب پشت گوشی دیده می شود. دوربین عکاسی و فیلمبرداری دو مگاپیکسل GW300 فلش ندارد و فاقد کانون اتوماتیک است. باتری گوشی از نوع Li-Ion با توان ۹۰۰میلی آمپری است. این گوشی در مکالمه مداوم حداکثر  پنج ساعت و در حالت Stand by تا ۴۰۰ ساعت کار می کند.
صفحه نمایش ۴/۲ اینچی این گوشی دارای وضوح ۲۴۰ در ۳۲۰  پیکسل است که ۲۵۶ هزار رنگ را  نمایش می دهد و نیمی از قاب جلوی گوشی را در بر می گیرد.
 صفحه نمایش از کیفیت عالی تصویر برخوردار است و میزان خوانایی آن در زیر نور خورشید رضایت بخش است.
زیر صفحه نمایش علاوه بر کلید حرکتی گرد، شش دکمه دیگر نیز وجود دارد. ساختار این کلید ها کمی متفاوت است. کارکردن با آنها آسان است. فقط کلید های End  وCall اندازه کوچک دارند. صفحه کلید QWERTY در GW300 ال جی دارای چهار ردیف است که به راحتی می توان با آن کار کرد. این گوشی تا کنون وارد بازار تلفن همراه کشور نشده است.
۱۲۹/۱۵

نوشته های مشابه

دکمه بازگشت به بالا